Jump to content
CvGaming

Police Application - Glux.L


Glux
 Share

Recommended Posts

Meet the minimum age of 18.

Understand basic server rules.

MUST have a working microphone!

MUST have a good command of the English language.

MUST have a decent understanding of how Roleplaying works.

In-Game Name? : Glux

What is your Player ID #? (In ARMA main screen go to Config/Profiles (select your profile) Then you should see a 17 Digit number)

Age? : 21

Do you speak both Swedish and English?: Ja. 

Do you have any past experience about being a police officer on this or other servers?: Har spelat Polis i över 1 års tid på Publiclir, varit högt uppsatt Polis, även Vice-Chef. 

If yes, what servers?: Publiclir^

Do you have a working microphone?: Självklart!

How long have you played on CvGaming?: Inte speciellt länge, men lär bli en hel del timmar. Utöver det har jag 3400h+ på Arma 3.

Have you been banned before?: Tror inte det. 

Do you promise to always act in-character and never abuse your power while playing as a police officer?: Självfallet!

Are you ready to leave your civ gang to become a police officer to avoid conflicts?: Spelar inte i något civ-gäng så ja. :)

Can you follow orders from a younger person?: Om det är en vettig order!

 

What qualities do you think a CvGaming Police officer should have that fits you, name at least 5 pieces

1)Mogenhet. 

2)Samarbete.

3)Hantera situationer.

4)Humor.

5)Kunna ge & ta kritik.

 

Describe why you would like to play as a police officer?: Spelat Polis alldeles för länge och kan inte släppa det. Gillar gemenskapen och rollspela som Polis.  

 

Briefly describe the various tasks of a police officer?: Hålla Altis säkert från kriminella. 

 

Describe what YOU expect out of your fellow officers?: Respekt, Gemenskap, ha roligt. 

 

What is your input on using lethal force?: Vid speciella tillfällen om det inte går och lösa på något annat sätt!

 

Describe why YOU would be a good addition to the police force?: Gillar att rpa, erfarenhet & humor. 

 

What is your input on respect, loyalty, and rule enforcement?: Väldigt viktigt. Dom måste lita på mig och jag på dom. & Detta hade inte gått utan regler.

 

Please provide name and a background story for your character applying to the police: (100 words minimum):
Namnet är Glux.L. Uppväxt på Altis och lever ett gott liv med min familj. Studerade på Polishögskolan i Pyrgos. 

Flyttade sedan över till Ön Malden för att göra en poliskarriär efter skolan yi insattstrkan. Började som Polisman och klättrade sedan upp till

Sergeant och vart en del av insatsstyrkan. Gjorde bra ifrån mig och vart tillfrågad en Vice-PolisChefs plats. Tackade ja 

till den och var det cirka 1.5 år. Sedan vart jag tvungen att flytta hem till Altis igen då en i min familj har blivit sjuk. Nu är 

jag bosatt här på Altis igen och vill arbeta som polis i min hemstad. 

 

Tell us a little about yourself!

Ja vem är fan är jag. Heter Anton och är 21 år gammal, bor en bit utanför Gävle. Jobbat mycket inom E-Sport med CS:GO, och älskar gaming. 

Link to comment
Share on other sites

  • Darwin locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.