Jump to content
CvGaming

Ban Appeal Nemo


Teechy
 Share

Recommended Posts

          Lägger ut denna ban appeal för att Nemo inte har tillgång till Hemsidan

 

           Name: *Nemo* 

           Date: 1 år och 7 månader sedan tror jag

           Reason: Jag blev bannad för ungeför 1 år och 7 månader sedan. När detta hände spelade jag i Unknown och det var i sammanhang med våra ''Hejdå Posts''. Redan där tycker jag nu i efterhand att vi hade löjlat oss allt för mycket och visade ingen som helst respekt till både communityt och adminsen. Vi gjorde en sjukt onödig och omogen grej som jag först nu i efterhand förstår varför ni admins beslöt sig för att banna oss. När detta hände blev alla i gänget väldigt upprörda därav jag blev väldigt förbannad och sa vise versa som jag ångrar ngt enormt. Sa saker utav bara ren ilska pga att jag då vid händelsen tyckte att det var en dålig anledning till att banna oss. Men nu efter att varit borta ett bra tag från servern/communityt har jag verkligen förstått och inset hur omoget vi betedde oss vid hela händelsen. Ber så himla mycket om ursäkt till hela communityt men mestadels till er admins som lägger ner både tid och själ för att vi spelare ska ha roligt. Vill nu återvända tillbaks till communityt och ber därför om en andra chans där jag får visa vad jag lärt mig efter hela uppehållet.

MVH Nemo

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.