Jump to content
CvGaming

polis app Edwin


pantern02
 Share

Recommended Posts

 


 

In-Game Name? : Edwin

 

What is your Player ID #? (In ARMA main screen go to Config/Profiles (select

your profile) Then you should see a 17 Digit number)

76561198141035020


 

Age? : 14   är 15 den 19 september

 

Do you speak both Swedish and English?: ja

 

Do you have any past experience about being a police officer on this or other servers?: Nej

If yes, what servers?:

 

Do you have a working microphone?: ja

How long have you played on CvGaming?: ca 900 H

 

Have you been banned before?: ja

 

Do you promise to always act in-character and never abuse your power while

playing as a police officer?: ja

 

Are you ready to leave your civ gang to become a police officer to avoid conflicts?: ja

Can you follow orders from a younger person?: Ja självklart

 

 

What qualities do you think a CvGaming Police officer should have that fits you, name at least 5 pieces

 

 

 

  1. Bra rp

  2. kunna samarbeta med andra

  3. kunna hantera svåra situationer på ett lugnt sätt

  4. vara mogen och bete sig som man ska

   5.  Kunna hantera ett vapen på et säkert sätt

 

 

Describe why you would like to play as a police officer?:  För att spela som polis verkar vara kul och intressant och en bra chans att  utveckla mitt rp.

 

Briefly describe the various tasks of a police officer?: Hålla ordning på altis från olika sorters brottslingar allt från knarklangare till mördare.

 

Describe what YOU expect out of your fellow officers?: Bra kollegor som kan samarbeta och ha kul på samma gång även hjälpa varandra när det krävs.

 

What is your input on using lethal force?: Bara om det är nödvändigt för din eller andras säkerhet.

 

Describe why YOU would be a good addition to the police force?:  För att jag kan samarbeta med andra och hjälpa till att hålla ordningen på altis.

 

What is your input on respect, loyalty, and rule enforcement?: Reglerna och årder från cheferna ska man följa. Man ska självklart respektera andra. Man ska vara lojal mot polisen.

 

Please provide name and a background story for your character applying to the police: (100 words minimum):

Jag växte upp på ön Tanoa i staden Georgetown I några våldsamma kvarter Där mord och kidnappningar var en del av vardagen. Det var då mitt kall att bli polis började Och det blev starkare och starkare. När några i ett stort gäng fick reda på att jag ville bli polis så Mördade de hela min familj. Då bestämde jag mig att flytta till Altis och börja på polishögskolan Så att jag en dag kan bli polis och se till att det som hände mig aldrig händer någon annan .  I våras blev jag klar med min utbildning och nu letar jag efter ett jobb som polis.

 

 

Tell us a little about yourself! Mitt namn är Edwin och Jag bor vid Öresjö. På fritiden gillar jag att spela Arma och köra Atv.

 

 

 

Edited by pantern02
en del blev blått
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej!

 

Vill tyvärr meddela att din ansökan är nekad då jag inte tror du kommer passa in i kåren som jag bygger upp.

 

Har du fler frågor finns jag på Teamspeak!

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Wajk locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.