Jump to content
CvGaming

Polis app Wazz (b. muskulande)


Guest Wazz
 Share

Recommended Posts

 

In-Game Name? : B. Muskulande

What is your Player ID #? (In ARMA main screen go to Config/Profiles (select your profile) Then you should see a 17 Digit number)

Age? : 16 (2000)

Do you speak both Swedish and English?: Ja

Do you have any past experience about being a police officer on this or other servers?: Ja

If yes, what servers?: Cvgaming och takistan life

Do you have a working microphone?: Ja

How long have you played on CvGaming?: sedan mars 2015 (2000 ish timmar)

Have you been banned before?: Ja x antal gånger

Do you promise to always act in-character and never abuse your power while playing as a police officer?: Det kan jag lova 

Are you ready to leave your civ gang to become a police officer to avoid conflicts?: Har inget CIV gäng med yes det är jag

Can you follow orders from a younger person?: Det är självfallet

 

 

What qualities do you think a CvGaming Police officer should have that fits you, name at least 5 pieces

1) Respekt

2) Lojalitet

3) Sanningsenlig

4) Bra aim

5) kunna ta och ge kritik

 

 

Describe why you would like to play as a police officer?:

Att vara polis är roligt och har flera vänner i poliskåren vilket hade gjort allt mycket bättre

 

 

Briefly describe the various tasks of a police officer?:

allt från att RPa i kaval till att skydda FED

 

Describe what YOU expect out of your fellow officers?:

Respekt och kunna följa basic orders

 

What is your input on using lethal force?:

Alltid ett val men RPa behövs för dels en roligare server och man löser inte allt med våld

 

Describe why YOU would be a good addition to the police force?:

Jag kan tillföra många saker som jag anser att dom andra inte kan

 

What is your input on respect, loyalty, and rule enforcement?:

Det är klart det är viktigt då jag listat dom över, men ja det behövs för att alla ska tycka det är kul

 

Please provide name and a background story for your character applying to the police: (100 words minimum):

Alexander är en 25 årig pilot från Altis, hans mål i livet är att kunna hjälpa dom som behöver hjälp då han en gång utsattes för ett rån medans han körde varor åt rebellerna. Tydligen så skulle han bli mördad om han inte gav nyckeln till sin lastbil till en av dessa rånare beväpnade med en pistol som var riktad mot huvudet på Alexander. Livrädd som Alexander va så redan dagen efter bestämde han sig för att gå och ansöka som polis på arbetsförmedlingen, med målet att en dag kunna göra världen ett bättre ställe för allt och alla
 

 

Tell us a little about yourself!

Heter Rasmus, är bättre än Öberg på alla sätt. Kör Saab och studerar programmering, nätverk och datorteknik. förövrigt bor jag i Smålands djupa skogar utan fiber och utan tillgång till onlinepizza.se eller dylikt. Står också "Activate Windows, Go to Settings to activate Windows." nere till höger på min skärm även om jag har det aktiverat B)

Edited by Wazz
Link to comment
Share on other sites

  • Darwin locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.