Jump to content
CvGaming

Police Application - Puma


Sjörövaren
 Share

Recommended Posts

Requirements to join the Police Department are:

In-Game Name? : Puma

What is your Player ID #? (In ARMA main screen go to Config/Profiles (select your profile) Then you should see a 17 Digit number)

Player id : 76561198124105955

Age? : 16. Mogen för min ålder. Omtyckt som snut på både publiclir och secretone.

Do you speak both Swedish and English?: Ja det gör jag.

Understand basic server rules : Ja

MUST have a decent understanding of how Roleplaying works : Ja

MUST have a good command of the English language : Ja

Do you have any past experience about being a police officer on this or other servers?: Ja

If yes, what servers?: Jag har spelat som polis på Secretone och spelar just nu som polis på publiclir. 

Do you have a working microphone?: Ja

How long have you played on CvGaming?: Om jag kommer ihåg rätt så har jag spelat några hundra timmar här. 

Have you been banned before?: Nej, jag har aldrig blivit bannad tidigare.

Do you promise to always act in-character and never abuse your power while playing as a police officer?: Ja självklart.

Are you ready to leave your civ gang to become a police officer to avoid conflicts?: Ja självklart. 

Can you follow orders from a younger person?: Ja det kan jag. Jag har inga problem med att ta order från yngre personer. 

 

 

What qualities do you think a CvGaming Police officer should have that fits you, name at least 5 pieces

1) Jag har en stor erfarenhet som polis sen tidigare.

2) Jag har runt 2500 timmar på spelet vilket gör att jag kan det mesta.

3) Jag har runt 2000 timmar på svenska altis life servers vilket gör att jag utvecklat min role-play.

4) Jag är en skarp skytte vilket gör att jag kan rädda ännu fler civila i nöd.

5) Jag är en allmänt trevlig och schyst person. Är omtänksam och ödmjuk vilket är viktigt när man jobbar i grupp.

 

 

Describe why you would like to play as a police officer?:

Jag älskar alla typer av rp men efter att ha testat polis, rebell och sjukvårdare så tycker jag att polisens rp passar mig bäst. Jag vill bli polis främst för att jag tycker att det är sjukt roligt men också för att kunna rädda andra civila och bidra med ett bra rp.

 

Briefly describe the various tasks of a police officer?:

Som polis ska jag arrestera tjuvar och brottslingar genom att ge dom straff beroende på vad dom har gjort. Jag ska stoppa allt illegalt på altis och stoppa brott mot andra oskyldiga civila. En av mina största jobb är att vara en trevlig person och bidra med ett så bra rp som möjligt på servern. Om alla fraktioner bidrar med så bra rp som möjligt så blir det mycket trevligare och roligare att spela. Jag bryr mig inte om att förstöra för andra till exempel ge dom böter så fort det är något. Vi alla spelar för att det är kul och då tycker jag att bra rp ska gynnas och i många situationer slippa undan straff. Vi ska fortfarande göra vårt jobb men bra rp scenarios ska gynnas och därför sänka straffet eller så ska personen inte ha något straff alls. Tråkigt med poliser som söker igenom kroppen och hittar illegala saker och sen fullständigt skiter i rp scenario osv.

 

Describe what YOU expect out of your fellow officers?:

Jag förväntar mig att alla är trevliga och att ingen bryter mot serverns regler. 

 

What is your input on using lethal force?:

Om vi bevittnar ett mord har vi rätt att ingripa med skarp eld. Vi har rätt att ingripa med skarp eld när vi blivit hotade med döden. Jag ser helst att vi använder oss utav tazer så att vi kan ge ett straff till personen. Ett straff kan också göra att personen i framtiden slutar med liknande brott.

 

Describe why YOU would be a good addition to the police force?:

Jag är en skarp skytt, jag är omtänksam och trevlig, jag är duktig på rp och vill alltid bidra med en bättre stämning till servern, Jag har spelat som polis sen tidigare på två stora servrar vilket gör att jag kan ta med mig erfarenhet till poliskåren. Jag kommer även vara väldigt aktiv då jag har rätt mycket tid efter gymnasiet.

 

What is your input on respect, loyalty, and rule enforcement?:

Man ska alltid vara lojal och respektera de andra på servern. Regler finns för en anledning och är inte till för att brytas. Om jag skulle se någon bryta mot en server regel så spelar jag in detta och skickar till admin. Om folk slutar respektera varandra så blir det en tråkig stämning på servern och det är inget man vill ha.

 

Please provide name and a background story for your character applying to the police: (100 words minimum):

När jag föddes fick jag namnet Puma och sen dess har jag alltid strävat efter att göra skillnad. I tidig ålder förstod jag att polislinjen var den rätta utbildningen för mig. Jag har nu pluggat i 8 år på polishögskolan och mer än redo för att börja min hårdträning. Min starkhet, kunskap och uthållighet gör mig mer än redo för att gå ut och göra skillnad. Hoppas jag får chansen att visa vad jag går för.

Tell us a little about yourself! Heter Simon och kommer från Skåne. ja SVERIGE. På fritiden spenderar jag tid framför datorn och umgås med kompisar. Tro det eller ej så har jag faktiskt fiber vilket gör att jag kan panga tjuvar snabbare än aldrig förr. Det enda som är dåligt med där jag bor är att jag inte har tillgång till hungrig.se vilket är ganska dåligt om man är hungrig. 

Edited by Sjörövaren
Kände att jag ville lägga till lite som jag missat och renskriva så att det blev lättare för dig att läsa det.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Wajk locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.