Jump to content
CvGaming

Polisos Appos fast det är b.lattman och inte carl mark


B. Lattman
 Share

Recommended Posts

Meet the minimum age of 18. 

Understand basic server rules.

MUST have a working microphone!

MUST have a good command of the English language.

MUST have a decent understanding of how Roleplaying works.

 

In-Game Name? : B. Lattman

What is your Player ID #? (In ARMA main screen go to Config/Profiles (select your profile) Then you should see a 17 Digit number)  

76561198130587916

Age? : 14

Do you speak both Swedish and English?: Ja, jag kan tala flytande på båda språken.

Do you have any past experience about being a police officer on this or other servers?: Svaret är Ja. Jag har varit en polis både på här på cvg och på många andra roleplaying servrar

If yes, what servers?: CvG, RPUK, Och nån arma life server som jag glömde namnet på, förlåt

Do you have a working microphone?: Yes man

How long have you played on CvGaming?: Snart 2 år

Have you been banned before?: Nej, Och kommer försöka mitt bästa att aldrig bli det.

Do you promise to always act in-character and never abuse your power while playing as a police officer?: Ja, det är självklart

Are you ready to leave your civ gang to become a police officer to avoid conflicts?: Är inte i ett gang men annars ja

Can you follow orders from a younger person?: Jag själv är en ung person men jag kan ta order från vem som helst. Bara att ordren är vettiga och att dom som ger ut dom vet vad dom gör och inte bara slamsar omkring.

 

 

What qualities do you think a CvGaming Police officer should have that fits you, name at least 5 pieces

1) Bra RP, vilket 3 år av spelande här och i andra servrar, jag tror har tillräckligt.

2) Mogen och seriös. 

3) Bra att köra och att panga

4) Kunna ge och följa order utan problem

5) Respektera dig själv och andra.

 

 

Describe why you would like to play as a police officer?: Jag har spelat i cvgaming väldigt länge nu och bara älskar denna server, första dagen jag började spela så visste jag att nu j**lar. Jag har varit med om mycket både på denna och andra altis life servrar. Man har spelat som Medic, varit med i gäng, och har faktiskt kört som polis förut. Alla är väldigt roliga men jag vill verkligen spela mera som en polis i Cvgaming. Jag vill kunna lära känna mera folk och göra lite annorlunda saker, få uppleva lite nytt och ha det roligt. Sist jag var polis så räckte det inte så länge, jag blev väldigt besviken för att man hann inte att göra alla dessa saker. Så det är därför jag vill ansöka som en polis och uppleva en helt ny grej här på servern. 

 

 

Briefly describe the various tasks of a police officer?: En polis har en plikt att följa och det är ju att folk ska känna sig trygga var dom än går. Hjälpa alla som ligger i nöd. Och att arrestera eller ibland behöva neutralisera dom som skapar oreda och/eller panik

 

Describe what YOU expect out of your fellow officers?: Jag förväntar mig att alla ska kunna samarbeta i ett team utan problem och att ha erfarenheten att kommunicera med sina kollegor och andra. Sen att dom tar deras jobb seriöst och inte bryter regler. Men annars så hoppas jag bara att alla är schysta och kan göra ett bra jobb.

 

What is your input on using lethal force?:  Ifall jag var en polis och var i en nödsituation, och jag eller mina kollegor känner sig i livsfara, så skulle jag behöva mitt vapen att ta bort hotet. Men annars så skulle jag helst inte vilja använda mitt vapen om det verkligen behövdes som t.ex att skjuta ut ett däck på en bil som skapar fara och stannar inte när man ber om det, eller ifall man är i ett krig med ett gang. Annars så skulle jag helst inte vilja använda våld och bara använda taser, knock-out, eller att bara kunna använda ord.

 

Describe why YOU would be a good addition to the police force?: För att jag har ganska bra enfarenhet som polis, och även om jag är ganska ung så tycker jag att jag kan klara av de hinder som kommer att finnas. Jag kan hjälpa mina kollegor och befolkningen, sen att jag är aktiv och kan spela väldigt länge när andra inte kan. Jag kan roleplaya ganska bra (inte på det sättet) men när jag spelar som polis, för att jag har varit en polis förut och vet mycket om saker o ting. Sen ifall vid krig eller bara vid normal patrullering så kan jag verkligen stå till hjälp.

 

What is your input on respect, loyalty, and rule enforcement?: Ifall detta inte fanns i polisen så skulle allt bara inte fungera, och allt skulle bara gå åt h*lvete.

 

Please provide name and a background story for your character applying to the police: (100 words minimum):  Mitt namn är B. Lattman och jag bor i kavala centrum hemma hos min bror Jonas. Just nu så jobbar jag som rökt lax försäljare. Jag brukade jobba som en läkare i medickåren, men nu vill jag testa någonting nytt. Jag kommer ursprungligen från västerbotten men efter en ekonomisk kris med min familj så tvingades vi att flytta till min morbror som bor i pyrgos. Vi hade det faktiskt ganska bra dom åren då, min morbror jobbade som en läkare i medickåren och jag var väldig intresserad. Så när jag studerade klart så var jag redo att bli en medic. Men vid min första dag fick jag ett larm om en skottlossning och att en person var svårt skadad. När jag kom till platsen så såg jag att det var min morbror, som låg bara på marken. Jag försökte rädda livet på han men det gick inte, jag hade kommit försent. Efter jag hade ringt efter polisen så tog dom hans lik och transporterade det till ett okänt ställe som jag vet fortfarande inte om. Jag hade frågat polisen i flera veckor efter en obduktion, efterom jag var en medic trainee så kunde jag inte få den informationen jag var verkligen intresserad av. Men nu ansöker jag polis inte bara för att uppleva ett bättre liv på altis, men att ställa personen som dödade min morbror till det rätta.  

(Förlåt om det var lite cringe eller nått)

 

 

Tell us a little about yourself! Ja jag är en skellefteå bo och jag verkligen giller kebabpizza och att köra på cvgaming

Edited by B. Lattman
Link to comment
Share on other sites

Hej!

 

Vill tyvärr meddela att din ansökan är nekad då jag inte tror du kommer passa in i kåren som jag bygger upp.

 

Har du fler frågor finns jag på Teamspeak!

 

Link to comment
Share on other sites

  • Wajk locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.