Jump to content
CvGaming

Ban req [DP] Flacko


illmeister
 Share

Recommended Posts

Request Information

        Name: [Cv-D] Benny Brunkare

        Offender-Name: [DP] Flacko

        Date: 2017-09-15

        Which rule(s) : Combat log

        Additional information: Flacko disconnectar flera gånger under samma fight och loggar in. På grund av flera disconnects dör flera i Cv-D

       Bevis: 

 

Link to comment
Share on other sites

Har haft problemet ända sen jag var en del av UFA dcas fram och tillbaka var 15 minut med full connection i ts och hela köret endast haft problemet här.

inte om det gör något men låg ner bakom gravstenarna så om jag dc ats eller inte så hade du haft en större chans att döda mig med att jag dcades

//flacko

 

P.S du var den enda som dog "PÅGRUND" av en disconnect.

Edited by Unreal
wfag
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Unreal said:

Har haft problemet ända sen jag var en del av UFA dcas fram och tillbaka var 15 minut med full connection i ts och hela köret endast haft problemet här.

inte om det gör något men låg ner bakom gravstenarna så om jag dc ats eller inte så hade du haft en större chans att döda mig med att jag dcades

//flacko

 

P.S du var den enda som dog "PÅGRUND" av en disconnect.

Saken är den att du hade varit död innan. Vi sköt dig flera skott men pga att  ditt internet "dcar" så överlevde du!

 

Edited by J. Stalin
Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, J. Stalin said:

Saken är den att du hade varit död innan. Vi sköt dig flera skott men pga att  ditt internet "dcar" så överlevde du!

 

Så du menar att du har IQn av en fiskmås och inte väntar tills jag connectar tillbaks för att skjuta mig igen när jag connectar igen?  

Och om situationen var som du påstår att det gick till, Så borde du ha film på det.

Edited by Unreal
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Unreal said:

Så du menar att du har IQn av en fiskmås och inte väntar tills jag connectar tillbaks för att skjuta mig igen när jag connectas in igen?  

Och om situationen var som du påstår att det gick till så borde du ha film på det.

Ha kul sen när du är bannad

 

Link to comment
Share on other sites

Det är alltid svårt och bedöma i såna här tillfällen, jag vet om att du har haft problem med detta tidigare i UFA men dcar man under en fight så kanske man ska hålla sig ute under fighten.

Jag kommer att acceptera denna banreqen. Jag kommer lägga en 1 dagars ban.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Öberg locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.