Jump to content
CvGaming

Medic ansökan


Eggis
 Share

Recommended Posts

What is Your in-game and forum name?:

Answer:

[R]Casper ,Fredde

 

    What is Your Player ID #? (In ARMA main screen go to profilesettings, (select your profile) then press Unit, and change the unit to custom. Now you should see a 17dig number.

Answer:76561198217864287

 

 

    Have You read all of the server rules?

Answer: Ja

 

 

    Have You read all of the paramedic rules?

Answer: Ja

 

 

    Do You promise to always act in-character and never abuse Your power while playing as a Paramedic?

Answer:

Ja

 

    How long have You played on the server(hours)?

Answer:

150 ish

 

    How long have You played Arma 3 (hours)?

Answer:

400 Jag har mer på ett annat acc ca 700 där

 

    Have You been a Paramedic earlier?

Answer:

Ja

 

    How often do You play on the server and at what time of the day/night?

Answer:

från 15:00 typ till 00:00 med avbrott ibland har inte varit så aktiv nu då jag varit på semester

 

    Why should we picked you as a medic? (minimum 50 words)

Answer: För jag gillar att rp:a och är intreserad av sjukvården och prata och vara social med folk och skaffa nya vänner genom att man träffar , pratar och är social med folk skulle verkligen vara skit kul att få vara medic och ha kul med er! 

 

 

 

    Have You been banned on this server or any other servers? If yes what have You been banned for?

Answer: Nej

 

 

 

What can you bring to the medic force?

Answer: Aktivitet,Göra nytta , Bra rp ,inte abusa eller bryta mot medic reglerna eller vanliga reglerna, vara trevlig

 

 

 

    Do you have any past experience with role-playing on this or any other server?

Answer: Ja rp:at i 2 år sammanlagt 

 

Can You follow orders from a younger person or higher ranked ?

Answer: Ja

   

 

What do You think the medic faction would become better with?

Answer: Mer aktivitet

 

 

    Can you fly a heli in arma ?

Answer: Ja

   

Can you provide a role-play name and a role-play background for the character applying to the medic force? (50-150 Words):

Please type here: Jag heter Casper Fredde och min mamma och pappa jobbar som sjukvårdare på Malden och jag har gått en sjukvårdar utbildning där jag jobba där som sjukvårdare tills nu när dem stänger ner och nu har jag flyttar till altis (kavala) och nu är jag här!

 

 

    Tell us a little about your self:

Please type here: Heter Casper är 14 år och är intresserad av Sjukvården och RP har erfaranhet om rp och sjukvården och har tankar om att bli sjukvårdare i framtiden och tycker det är kul med Arma 3 RP och skulle verkligen tycka det var kul om man kunde bli medic på denna servern! Skulle vara aktiv varje dag ett ex antal timmar!

 

Edited by Casperfredde
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.