Jump to content
CvGaming

Medic application av mig b.lattman såklart


B. Lattman
 Share

Recommended Posts

Requirements for joining the Paramedic Departement are as follows:

-MUST meet the minimum age of 16 (exceptions can be made). Jag är 14
-MUST have knowledge about basic server rules, and paramedic rules. Ja
-MUST have a working microphone! Japp
-MUST have a good command of the English language. Yee boi

____________________________________________________________________________________________________________________________

It is vital that everything inside the green lines are copied and pasted into Your Paramedic Application!
 

 

What is Your in-game and forum name?:

Answer: B. Lattman

 

 

    What is Your Player ID #? (In ARMA main screen go to profilesettings, (select your profile) then press Unit, and change the unit to custom. Now you should see a 17dig number.

Answer: 76561198130587916

 

 

    Have You read all of the server rules?

Answer: Ja jag har läst alla rules och gör det ofta så jag kommer ihåg dom.

 

 

    Have You read all of the paramedic rules?

Answer: Ja och som jag sa jag läser alltid dom så jag inte glömmer något.

 

 

    Do You promise to always act in-character and never abuse Your power while playing as a Paramedic?

Answer: Såklart jag ska göra det. Det kan jag lova 100%

 

 

    How long have You played on the server(hours)?

Answer: Osäker vilka exacta hours men säkert mer än 600 timmar

 

 

    How long have You played Arma 3 (hours)?

Answer: 1346 timmar totalt. ( Står det på steam iallafall )

 

 

    Have You been a Paramedic earlier?

Answer: Ja, många gånger faktiskt och ganska länge, både här och på andra rp servrar

 

 

    How often do You play on the server and at what time of the day/night?

Answer: När jag har tid, och det är oftast varje dag och under några timmar. Ibland mer, ibland mindre

 

 

    Why should we picked you as a medic? (minimum 50 words)

Answer: För att jag har varit en medic förut och har mycket erfarenheter för att kunna spela som en, jag passar bäst i medic kåren för att jag kan samarbeta bra, kommunicera bra och såklart, Roleplaya bra. Varenda dag jag spelar så lär jag mig nytt och kommer ihåg dom misstag jag gör så att dom inte händer igen. Sen jag kan jobba hårt och hjälpa mina arbetskamrater och alla andra. Jag älskar att vara medic och även om jag gör fel så kan jag lova att jag ska inte upprepa det felet igen.

 

 

 

    Have You been banned on this server or any other servers? If yes what have You been banned for?

Answer: Nej jag har aldrigt blivit bannad från servern och tänker aldrig bli det.

 

 

 

What can you bring to the medic force?

Answer: En bra kille som kan jobba sitt bästa och hjälpa sina kollegor samt dom som är i nöd eller inte. En som kan ge råd till folk och försöka mitt bästa att hjälpa till då det behövs, sen att kunna fylla på när ingen finns där att ressa folk osv. Jag kan sätta in mycket mycket tid på att spela och ska göra mitt jobb som medic. 

 

 

 

    Do you have any past experience with role-playing on this or any other server?

Answer: Ja, jättemycket här som medic, och på typ 2 andra servrar.

 

Can You follow orders from a younger person or higher ranked ?

Answer: Såklart jag kan göra det. Ifall ordern är vettiga och att dom inte är bara nonsense. Sen ifall det är ingen bra order så kan jag ge ett till förslag eller försöka prata, annars så kan jag snacka med en chef eller nån som kan hjälpa mig.

 

What do You think the medic faction would become better with?

Answer: E.M.S just nu tycker jag är inte så hemskt. Allt verkar gå fin fint och ser inget problem. Men i framtiden så skulle det vara kul med saker som re-skin eller att adda nya saker.

 

 

    Can you fly a heli in arma ?

Answer: Ja och jag är väldigt bra på att göra det

   

Can you provide a role-play name and a role-play background for the character applying to the medic force? (50-150 Words):

Please type here: Ja jag heter då b. lattman och bor på altis. Jag har bott här i många år och hoppas att jag kan stanna här länge. Jag älskar att hjälpa till med saker och själv så tycker jag att vara rebell är inte för mig. Jag har alltid varit intresserad att jobba i medic forcen sendan jag var ung och jag hade faktiskt fått det jag ville ha. Men inget varar för evigt, och jag var tillbaks på gatorna. Efter att jag ansökt till APD och bara försökt att sälja rökt fisk så nu hoppas jag att denna gång jag kan kunna komma längre och bara ha det bra.

 

 

    Tell us a little about your self: Jag heter b. lattman och jag gillar att köra på CvG, på fritiden spenderar jag tid med familj eller studier. Sen tycker jag att köttfärspaj är gott

Please type here:

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.