Jump to content
CvGaming

Ban Request [V] Riddaren


Lennart Bladh
 Share

Recommended Posts

Name: [U.S.S.R] Bengt

        Offender-Name: [V] Riddaren

        Date: 2017-09-29 - Runt 22.40

        Which rule(s) were broken: RDM

        Additional information: Jag körde på motorvägen och sen kommer en suv som vänder och börjar köra efter oss dom hoppar ut några gånger och försöker skjuta mot oss utan engage sen kan man i den hör videon https://youtu.be/OaYMseYjZJ8.

Link to comment
Share on other sites

Vi hade kidnappat och engagat eran polare och du har inte tagit upp dina händer. Detta känns väldigt onödigt att lägga upp utan att försöka kontakta mig innan

 

EDIT: Ni sa också att ni skulle åka in i safezone som ni inte kan göra om ni är i krig

Edited by Riddaren
Link to comment
Share on other sites

dom får åka in i safezone om dom inte har besvarat elden genom att skjuta tbx mot er har dom det får dom inte åka in i safezone och som ja ser i vidion så va jag vet så kan man inte bara åka till en bankomat och säga att det är safezone utan ta ut pengar eller vidare men de får en modd eller admin  avgöra.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Wajk said:

Hej!
 

@Lennart Bladh skulle du kunna ladda upp en längre video? Svårt och veta vad som hänt innan på din video.

 

@Riddaren har du någon video ifrån händelsen som kan hjälpa oss att klargöra situationen?

 

Mvh

Har tyvärr ingen video ifrån händelsen då jag inte kände att det behövdes dem kunde tagit kontakt med mig så jag kunde ta video.

Link to comment
Share on other sites

  • Wajk locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.