Jump to content
CvGaming

Ban appeal


Kurre Ugur
 Share

Recommended Posts

Kurre Ugur/Ts Glenn Andersson

 

2017-09-01

 

Haj Again med en ban appeal om ts ban. Jag var otrevlig i ts och ingame vilket gjorde mig till en börda för många på CvG. Jag skulle vilja bli unbannad och visa min utveckling på hur jag agerar och tar emot från andras tankar och förslag. Jag tycker att det är kul att köra på Arma servern också men det drar ner på nöjet då man är bannad i ts på själva upplevelsen med gäng, event och den generella mötandet man får av staff och andra som har samma ideer och tankar. Samt att det blir lättare att få hjälp och sådant då det är att hoppa in i assistance rum om det är något man tänker på eller har ideer om event och mer. Jag var på dåligt humör den stunden innan jag vart bannad men der är nog ingen giltig ursäkt för det heller. Men jag vill säga förlåt till dig AFRIEL och alla andra som har fått ett dåligt bemötande av mig under vistelsen på CVG. Det skulle vara kul också beroende på att det är events nu som poppar upp hela tiden och nya motiv och tankar bakom dom så blir det mer intressant, men det blir svårt att vara med då man inte kan sitta med och lyssna/prata.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.