Jump to content
CvGaming

Police Application


illmeister
 Share

Recommended Posts

In-Game Name? : illmaister

What is your Player ID #? (In ARMA main screen go to Config/Profiles (select your profile) Then you should see a 17 Digit number)

Age? : 18

Do you speak both Swedish and English?: Yes

Do you have any past experience about being a police officer on this or other servers?: Yes

If yes, what servers?: CvG

Do you have a working microphone?: Yes

How long have you played on CvGaming?: 4000h

Have you been banned before?: Yes en gång!

Do you promise to always act in-character and never abuse your power while playing as a police officer?: Yes

Are you ready to leave your civ gang to become a police officer to avoid conflicts?: Yes

Can you follow orders from a younger person?: Självklart

 

 

What qualities do you think a CvGaming Police officer should have that fits you, name at least 5 pieces

1) Kunna RP:a

2) Kunna ha Respekt emot sina medspelare

3) Kunna ta ansvar över sina egna handlingar

4) Kunna ta initiativ i olika situationer

5) Kunna skjuta om det emot förmodan skulle behövas

 

 

Describe why you would like to play as a police officer?: Jag vill spela som polis för att jag känner att rp rollen är väldigt rolig och passar mig. Dessutom under tidigare gånger jag spelat polis har jag tyckt att de är väldigt trvligt.

 

Briefly describe the various tasks of a police officer?: Att hålla altis gatorsäkra ifån olagligheter och bus.

 

Describe what YOU expect out of your fellow officers?: Att alla har roligt och trivs som ett lag samtidigt som alla skall behandla varandra med respekt

 

What is your input on using lethal force?: Du skall försöka rp:a dig ur alla lägen men lethal force är inte det bästa sättet att lösa situation på men det funkar.

 

Describe why YOU would be a good addition to the police force?: Jag kommer att bli en bra tillgång i poliskåren här på cvg för att jag har erfarenheten av både skjutande och rpandet.

 

What is your input on respect, loyalty, and rule enforcement?: Respect och lojalitet är något man förtjänar genom att ge det samma till sina medspelare.

Please provide name and a background story for your character applying to the police: (100 words minimum): Elias är en man född och uppvuxen på Gotland/Sverige under hans barndom stötte han på många olika problem med vänner som ljög, vänner som fick stryk och allmän mobbning i skolan. Vilket gjorde att Elias  vill börja jobba som polis för att hjälpa andra och förhindra vardags brott i samhället.Vid 16 års ålder skulle man som vanligt söka till gymnasiet där Elias väljer att studera samhälle för att kunna studera vidare på polis högskolan men mitt under allt studerande händer det värst Elias bästa kompis blir mördad av ett gäng killar och polisen väljer i brist på personal och bevis att lägga ner mord fallet vilket blir ett  väldigt stort svek i från polis myndigheten som Elias har sett upp till. Elias väljer ändå att studera färdigt sin gymnasie och högskole tid för att sedan vid 26års ålder bestämma sig för att flytta till Grekland närmare bestämt Altis. Han skaffar snabbt jobb på en av Pyrgos främsta nattklubbar där han även träffar sin nuvarande kollega och fru, men en dag händer något ofattbart en lastbil skenar igenom pyrgos dödar  ett tiotal männsikor och skadar hundratals rfter denna dag känner Elias att han skall göra något med sin utbildning och erfaenheter han skaffat sig under åren och betämmer sig för att söka jobb vid Altis Police Department.

Tell us a little about yourself! Jag heter elias kommer ifrån gotland och älskar mina geter och andreas 

Link to comment
Share on other sites

  • Wajk locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.