Jump to content
CvGaming

Police Application - Drott


DraapzHD
 Share

Recommended Posts

Requirements to join the Police Department are:

Meet the minimum age of 18.

Understand basic server rules.

MUST have a working microphone!

MUST have a good command of the English language.

MUST have a decent understanding of how Roleplaying works.

 

In-Game Name? : V.Drott

What is your Player ID #? (In ARMA main screen go to Config/Profiles (select your profile) Then you should see a 17 Digit number) 76561198148117016

Age? : 17

Do you speak both Swedish and English?:  Absolut, spelade medic på engelsk server

Do you have any past experience about being a police officer on this or other servers?: 

Nej det har jag inte men jag har varit både medic på den här servern och på andra, Har även varit Rebel Boss på en annan server som har lags ner.

If yes, what servers?:

Do you have a working microphone?: Absolut!

How long have you played on CvGaming?: På cv har jag kanske 800 timmar men spelade för över ett årsedan på denna servern å tänkte komma tillbaka om jag får en chans bland polisen.

Have you been banned before?: 

Ja, Fast bara på den här servern för kanske 2 år sedan. 3 dagar rdm ban... 

Do you promise to always act in-character and never abuse your power while playing as a police officer?: 

Absolut

Are you ready to leave your civ gang to become a police officer to avoid conflicts?:

Ofc

Can you follow orders from a younger person?:

Yeeess

What qualities do you think a CvGaming Police officer should have that fits you, name at least 5 pieces

1) Kunna RP:a ordentligt... vilket har varit dåligt med förr vet jag

2) Att man kan sammarbeta med andra kollegor 

3) Visa respekt till alla människor och icke människor på Altis ;)

4) hålla sig lugn i hetsiga situationer

5) inte över använda sin makt som polis, polisen är lika mycket värd som en hobo är.

 

Describe why you would like to play as a police officer?: 

Jag vill spela i polisen för jag har spelat alla andra faktioner förutom polis.

 

Briefly describe the various tasks of a police officer?: 

Skydda alla människor på altis från rånare å annat lödder.

 

Describe what YOU expect out of your fellow officers?: 

Visa respekt till andra kollegor

 

What is your input on using lethal force?: 

Dödligt våld bör endast användas om det är fara för sitt egna liv men man bör  lösa dom flesta fallen med RP.

Describe why YOU would be a good addition to the police force?:

Jag tror jag kan passa för polisen för jag har 1400h+ på arma och nästan alla timmar är RP servrar så jag har sätt de mesta och vet hur man hanterar dom flesta situationerna på bästa sätt.

What is your input on respect, loyalty, and rule enforcement?:

Tycker dom 3 orden är extremt viktigt för en polis 

Please provide name and a background story for your character applying to the police: (100 words minimum):
 

Mitt namn är V.Drott Jag bodde och är uppväxt på ön Altis och jobbade som medic men jag har rest och bosatt mig på många ställen i mitt liv, bland annat på lilla ön Stratis. Nu har jag kommit tillbaka till Altis och har tänkt mig att börja på en ny kula och bli polis!

Tell us a little about yourself!

17 år, bosatt i Uddevalla och har 1400h+ på arma. På fritiden har jag nyligen programmerat ett spel å skit som nu ligger uppe på appstore om någon är intresserad... xD Spelar i princip alla spel, PUBG, CSGO, H1Z1, WOW, CoD, osv osv...

Link to comment
Share on other sites

  • Wajk locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.