Jump to content
CvGaming

Psykologen Antons application


Psykologen Anton
 Share

Recommended Posts

 

What is Your in-game and forum name?:

Answer:

Psykologen Anton

 

What is Your Player ID #? (In ARMA main screen go to profilesettings, (select your profile) then press Unit, and change the unit to custom. Now you should see a 17dig number.

Answer:

76561198072926920

 

Have You read all of the server rules?

Answer:

Ja

 

Have You read all of the paramedic rules?

Answer:

Ja

 

Do You promise to always act in-character and never abuse Your power while playing as a Paramedic?

Answer:

Ja

 

How long have You played on the server(hours)?

Answer:

Har spelat mycket innan de bytte till tanoa men nu när de har bytt tillbaka till atis har jag fått suget igen. Men för att svara på frågan så runt 500 timmar innan restart.

 

How long have You played Arma 3 (hours)?

Answer:

2054h

 

Have You been a Paramedic earlier?

Answer:

Jag var MR 4

 



 

How often do You play on the server and at what time of the day/night?

Answer:

Spelar oftast på kvällen

 

Why should we picked you as a medic? (minimum 50 words)

Answer:

Ni borde ta in mig för att jag är bra på att RP och för att jag har varit medic förut

 

 

Have You been banned on this server or any other servers? If yes what have You been banned for?

Answer:

Nej

 

 

What can you bring to the medic force?

Answer:

Eftersom att jag är en erfaren medic så kan jag komma med många nya ideér och sen är jag bra på att RPa.

 

 

Do you have any past experience with role-playing on this or any other server?

nswer:

 

Can You follow orders from a younger person or higher ranked ?

Answer:

  Ja

 

What do You think the medic faction would become better with?

Answer:

Med en erfaren spelare som kan

 

Can you fly a heli in arma ?

Answer:

  Ja

 

 

Can you provide a role-play name and a role-play background for the character applying to the medic force? (50-150 Words):

Please type here: Mitt namn är Anton och jag är från Altis jag föddes i Pyrgos men efter min mamma och pappa skilde sig så flyttade jag med min pappa till telos. Efter första året i gymnasiet så var jag tvungen att hoppa av för att min pappa vart sjuk. och jag började jobba i diamantgruvan för att kunna betala min pappas räkningar men nu 3 år efter har jag gått klart gymnasiet och söker nu jobbet som sjukvårdare för att jag vill kunna hjälpa folk som min pappa.

 

 

Tell us a little about your self:

Please type here: Jag heter Anton och går i första ring på El och energiprogrammet på fritiden tycker jag om att spela spel och vara med vänner han också ett stort intresse för dator hårdvara.

Edited by NilsseN
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.