Jump to content
CvGaming

CvGaming.me


Kebre
 Share

Recommended Posts

På förfrågan så har jag nu byggt om den tidigare cvgaming.me hemsidan.

CvGaming.Me

Hemsidan är fortfarande väldigt mycket under uppbyggnad så det kan vara saker som inte stämmer hela tiden.

Kan även komma oväntade felmeddelanden.

 

Men hade varit kul om folk provade den lite så att jag kan samla mer info om hur den fungerar.

 

Saker jag tänkt bygga in:

  • Logga in utan steam
  • Teamspeak 3 statestik
  • En karta över altislife där du kan spåra allt du gjort under dagen (så som kills, rån, rånad, deaths)
  • Tidsfilter så du kan välja under vilken dag du vill se information.
  • Bygga in så man kan se sitt gäng samt dess tillgångar
  • Mer generell statestik över saker på CvGaming

Har ni någon kul ide så skriv den så får jag se om det är möjligt att bygga in.

Ni kan även ta det med mig på Discord.

 

För er som använder adblocker samt liknande tilläg i webbläsaren, skulle jag uppskatta om ni stängde av det för cvgaming.me så jag kan se hur många som faktiskt använder sidan.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Goliat said:

Det vore häftigt om man kunde spåra där man har varit genom att det dras sträck över altislife kartan, så efter en restart så visar kartan vart man har varit samtidigt.

Typ som det här programmet, fast det istället gäller ens karaktär. http://www.iographica.com/

 

Häftig grej!

Det är något jag planerar på att bygga in :)

 

Link to comment
Share on other sites

Såg att man kunde se de längsta killsen och vilket vapen de använde. Men skulle vara coolt att kunna se hur långt jag har dödat någon ifrån och med vilket vapen. 

Annars verkar det se riktigt nice ut! Cool grej! 

Edit: Skulle även vara kul att se namnen på top 10 längsta killsen :)

Link to comment
Share on other sites

Har nu gjort en vy med en typ av topp-lista.

Man kan se vilket som är det vanligaste vapnet samt hur mycket pengar den rikaste har.

Har valt att inte skriva ut vem som är den rikaste då det skulle bli målet för någon som ska råna. Kan även vara så att någon admin har lagt in pengar på sig själv för att testa saker. Ska filtrera ut alla admins framöver.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.