Jump to content
CvGaming

police application


Lindegren
 Share

Recommended Posts

In-Game Name? : Lindegren
What is your Player ID #? (In ARMA main screen go to Config/Profiles (select your profile) Then you should see a 17 Digit number)
Age? : 21
Do you speak both Swedish and English?: Yes
Do you have any past experience about being a police officer on this or other servers?: Ja, det har jag
If yes, what servers?: CvGaming
Do you have a working microphone?: Ja
How long have you played on CvGaming?: 1783h på arma, 1700h är cvgaming
Have you been banned before?: Nej
Do you promise to always act in-character and never abuse your power while playing as a police officer?: Ja det gör jag
Are you ready to leave your civ gang to become a police officer to avoid conflicts?: Ja det är jag
Can you follow orders from a younger person?: Så länge den personen lyssnar på mina orders så
 
 
What qualities do you think a CvGaming Police officer should have that fits you, name at least 5 pieces
Bra på att köra 
Kvicktänkt
Stresstålig
Bra omdöme
Bra rp
 
 
Describe why you would like to play as a police officer?:
 Jag vill gärna polis då jag har erfarenhet av polis och anser att det är den roligaste aspekten på servern. Efter att ha varit rebell, civ och polis så inser jag att det är något speciellt med att vara polis. Tack vare den känslan har jag fortfarande lust att spela polis.
 
Briefly describe the various tasks of a police officer?:
Prata med de civila och föregå med gott exemple. Visa sig på kartan så att polisen syns och även våga ta risker. Våga samla ihop en unit för att stoppa droger (tex) är också väldigt viktigt för om det aldrig sker finns det ingen anledning att ha polisen.
 
Describe what YOU expect out of your fellow officers?:
Jag förväntar mig härligt umgänge, roliga men seriösa fighter och bra bemötande. Det en Det enda som krävs för att få en rolig tid hos polisen enligt mig

What is your input on using lethal force?:
Nödvändigt men en sista utväg. Ofta är inte problem svart på vitt utan oftast kan de lösas med rp eller taze för att inleda rp. Vill individen inte följa ens order så anser jag dödligt våld vara nödvändigt men även det kan vara på gränsfall.
 
Describe why YOU would be a good addition to the police force?:
Jag har bra sikte, kan de flesta aspekter kring fights som att vara bra på att fighta med hunter. Men jag uppskattar även roligt rp och försöker bidra med det så ofta som jag kan
 
What is your input on respect, loyalty, and rule enforcement?:
De 3 viktigaste sakerna inom polisen. Finns det ingen respekt i kåren finns det inget civila kan gå till. Finns det ingen loyalitet så finns det ingen anledning för civila att gå till polisen då polisen kan bara vara där för att tjäna på det. Dessutom är det extra viktigt att brott straffas för annars finns det ingen anledning att  inte göra eller att vara hederlig.

Please provide name and a background story for your character applying to the police: (100 words minimum):
Mitt namn är A.Lindegren, eller bättre känd som bara lindegren. Jag är uppväxt i en hyfsat rik familj med amibitioner om att skaffa ett jobb där man får prata med människor. Mitt första val var att jag skulle bli sjukvårdare men det blev snabbt långtråkigt och jag såg dessutom något större problem, brott. Brotten blev allvarligare och fler i takt med att rebellerna börja komma tillbaka. Jag klarade inte av att hjälpa folk som fick händer avhuggna då jag visste att min hjälp aldrig skulle vara tillräcklig. Så nu har jag bestämt mig för att göra något åt saken och söker därför in till polisen.
 
 
Tell us a little about yourself!
Heter lindegren och bor i götet, älskar pizza och nonstops.

Link to comment
Share on other sites

  • Wajk locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.