Jump to content
CvGaming

Unban appeal section


13josef37
 Share

Recommended Posts

Jo oavsett om du tycker inte att man ska göra en unban appeal så om du vill bli unbannad så måste du göra det och det tar också tid för dom att se det. Det kan ju vara så att en mod ser det först och sedan så tar det en liten stund för att en mod kanske ska kontakta en Admin och sedan så måste säkert Admins prata om appealen, och så kanske dom pratar och sedan kanske säger att vi väntar med och sedan så tar dom upp det igen. Men om man vill bli unbannad så måste man ha tålamod och ork, jag kan förså att du orkar inte men så får man bara tänka på annat. Om din appeal inte går igenom så kan du ju vänta några veckor (Eller hur lång tid du måste vänta, vet inte exakt)  eller liknade och sedan skriva mer utförligt. Tänk också om du skriver mer utförligt så har du säkert en större chans att bli unbannad! Så jag tycker att man ska göra en unban appeal!

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, 13josef37 said:

 skiter i denna servern nu helt fcking värdlös 

 

Du verkar lägga ner rätt mycket tid och tankar för att ändock skriva på en sådan "helt fcking värdelös" server... Ibland får man bita i det sura äpplet istället för att slänga ur sig massa grejer som både du och jag vet inte är sant.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.