Jump to content
CvGaming

Medic application [Peter]


peter
 Share

Recommended Posts

Spoiler

 

Requirements for joining the Paramedic Departement are as follows:

-MUST meet the minimum age of 16 (exceptions can be made). 
-MUST have knowledge about basic server rules, and paramedic rules.
-MUST have a working microphone!
-MUST have a good command of the English language.

____________________________________________________________________________________________________________________________

It is vital that everything inside the green lines are copied and pasted into Your Paramedic Application!
 

 

What is Your in-game and forum name?:

Answer: In game Jedediah Longtree och på forumet Peter

 

 

What is Your Player ID #? (In ARMA main screen go to profilesettings, (select your profile) then press Unit, and change the unit to custom. Now you should see a 17dig number.

Answer: 76561198120436507

 

 

Have You read all of the server rules?

Answer: Ja

 

 

Have You read all of the paramedic rules?

Answer: Ja

 

 

Do You promise to always act in-character and never abuse Your power while playing as a Paramedic?

Answer: Ja

 

 

How long have You played on the server(hours)?

Answer: efter restarten vet jag inte men sammanlagt på serven kanske 450 timmar

 

 

How long have You played Arma 3 (hours)?

Answer: 630 timmar

 

 

Have You been a Paramedic earlier?

Answer: Ja

 

 

How often do You play on the server and at what time of the day/night?

Answer: Jag spelar varje dag mellan 15-21 och på helger 13-23 något sånt

 

 

Why should we picked you as a medic? (minimum 50 words)

Answer: Jag har mycket erfarenhet som medic jag tycker att när jag är medic så gör jag mycket gott jag är väldig snabbt framme på platsen.Jag kan köra bil och helicopter Jag är bra på att ta beslut när det är stressigt och jag kan anpassa mig till en situation och jobba utifrån den situationen

 

 

 

Have You been banned on this server or any other servers? If yes what have You been banned for?

Answer: Nej

 

 

 

What can you bring to the medic force?

Answer: En aktiv medic som älskar att RP.

 

 

 

Do you have any past experience with role-playing on this or any other server?

Answer: Ja

 

Can You follow orders from a younger person or higher ranked ?

Answer: JA

   

 

What do You think the medic faction would become better with?

Answer: Att RP mer jag har märkt att vissa medic vill bara bli snabba med jobbet och inte pallar att RPa

 

 

Can you fly a heli in arma ?

Answer: Ja

   

 

 

Can you provide a role-play name and a role-play background for the character applying to the medic force? (50-150 Words):

Please type here: Please type here: Mitt namn är Jack Thompson och kommer från en liten by utanför Sofia. Min pappa var väktare för ett masking företag och min mamma jobbade som fält präst på ett regemente. Jag var 12 när det blev krig i Altis och vår by som låg brevid ett regemente blev bombaderad varje dag. efter kriget så blev vår by plundrade av nato som straff för att vi kämpade mot dom dom tog allt vi hade men jag kämpade vidare mot dom på mitt egna viss. Jag började skolan igen  och när jag gick ur grund skolan så ville jag bli den första från vår by som blev läkare så jag flytade till Kavala och pluggade medicin och efter 3 år så blev jag läkare. jag jobbade på ett liten klinik i Kavala och en dag när jag kom hem så hörde jag på radion att det var ont av akut sjukvårdare så jag tittade på mig själv i speglen vill jag bota sjukdomar resten av mitt liv eller vill jag förändra. Och nu när jag skriver ansökan så tänker jag att jag gjorde rätt val.

 

 

Tell us a little about your self:

Please type here Heter Johannes kommer ifrån skåne lägger mycket tid vid datorn. Gör inte så mycket annat är ibland med vänner eller fixar med datorn

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.