Yoshi Posted December 28, 2014 Report Share Posted December 28, 2014 Appeal Information Name: [CV-D] Yoshi Offender-Name:[C.N] CharliesBronson Date: 2014-12-28 Reason: Rdm, tydligen hade [CV-D CAD] Stefan_ dödat en kille i C.N efter han inte lyssnat på Stefan och försökte dra i sin helikopter, detta var ett RÅN (detta hände i Sofia). Ca 10min efter så flyger jag över Sofia och ser Stefan kvar där (har inte varit någon skottlossning efter Stefans dödade skott). Som ni ser på video så blir jag beskjuten så jag dör och sen krashar. Efter frågade jag dom varför dom sköt, så sa dom att jag var i samma gäng som dödade en av deras killar? Men detta kan jag tycka att de inte håller för det inte var någon eldstrid på mellan 10-15min. Då skulle man ju annars ha hur långa strider som helst? Tycker det skall vara aktiv skottlossning för den regeln ska gälla? (om den nu finns). Link to comment Share on other sites More sharing options...
cARPEN Posted December 29, 2014 Report Share Posted December 29, 2014 The rule here is the NLR, 15 min. After 15min the combat is over and you are not allowed to engage without a roleplay cause. For further information, please contact me on teamspeak. Declined Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts