Stefan.Ö Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 Name: [sC] Stefan.Ö Date: 2015-01-21 Reason: Jag kunde inte respawna och ingen medic var inne och jag väntade i en halv timme. Jag skrev i Shoutboxen och undrade vad jag skulle göra och då skrev A.mahone. Att jag skulle recorda och combat logga men efter som att jag inte kan recoda för jag har en så dålig dator så tog jag en print. http://steamcommunit...s/?id=374979676 som ni ser kunde inte jag göra något och jag hadde legat där i en halv timme. När jag spawna så hade jag ingen gear. Så därför tycker inte jag att jag skulle bli bannad. Note: detta är den förra jag la upp som blev acepterad med nu är jag bannad i en dag för combat log. Och det är bara en som har lagt up en ban request på mig. det var den jag la upp ban appeal för Ban reques: Zetas and Stefan.Ö 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetas Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted January 31, 2015 Report Share Posted January 31, 2015 +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hitem Posted January 31, 2015 Report Share Posted January 31, 2015 This was accepted the 27th. So the time has run out allready anyways. Since you aint banned atm im locking this thread. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts