Nordin Posted March 30, 2015 Report Share Posted March 30, 2015 Name: [sC] C.Nordin Offender-Name: [RW] G. Miltarios Date: 2015-03-30 - runt kl 2 på morgonen kommer inte ihåg exakt tid Reason: Som ni ser på videon så buggar han sig in i mitt hus i athira, Det va inte jag som filmade händelsen utan det [sC] Sikta. Jag lägger in en print så ni ser att det är jag som äger huset. Bevis: Print: http://prntscr.com/6naoa0 ZAIZU and Musse 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lil-bosse Posted March 30, 2015 Report Share Posted March 30, 2015 kan admin kontakta mig i ts tack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordin Posted March 30, 2015 Author Report Share Posted March 30, 2015 Sikta visar även i klippet vid 0.24 att dörren är låst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordin Posted March 30, 2015 Author Report Share Posted March 30, 2015 Sikta visar även i klippet vid 0.24 att dörren är låst Link to comment Share on other sites More sharing options...
hitem Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Tänkte se om han kommenterade denna tråd då han är ganska aktiv på servern. Ser ju inte så lovande ut för killen, även om huset nu ligger i riskzonen för "första huset man springer på". Detta är dock inget fall av en nybörjare som är på fel ställe! Ger han en sväng till att skriva sin version, annars får jag tala med han på TS vid ett tillfälle! Perss00n and ARRE 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lil-bosse Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 kan admin kontakta mig i ts tack tack Link to comment Share on other sites More sharing options...
hitem Posted April 8, 2015 Report Share Posted April 8, 2015 Hello. I thought some other admin would show their feet and take a case like this ;p i guess not! So dont come around unbanning this guy now or similar ^^. He is banned permanently for his behavior and exploits. I have seen him do this on other houses and this is not nice.... not at all... Now he is gone for good and i will start investigating RW to see if they have acumilated any items this way. If they have, they will be removed to. Perss00n and Nordin 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts