sikta Posted April 29, 2015 Report Share Posted April 29, 2015 mitt spela namn är [T.P.C] [Corporal] SikTa den som döda mig är [OBEY] Vitx video är skapa. den 29 april 2015, 20:24:31 jag vad vid dimond trader så säljer jag dimonds och då hör jag 3 personer som ropar upp med händer. dom ropar bara upp med händerna. inget annat sedan så glömd jag av att det är shift g man tar upp dom på.' men när jag börjar ta upp händerna så skjuter dom mig. men dom som ropar ger inte något ultimatum till mig. dom ropar bara upp med händerna. bevis kan jag skicka till admin. så hör av er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitx Posted April 29, 2015 Report Share Posted April 29, 2015 Problemet är att du sa till oss i teamspeak att det inte var någon RDM sen tar du ändå upp det på forumet. vi hade ju löst det i teamspeak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitx Posted April 29, 2015 Report Share Posted April 29, 2015 Förstår ej hur du tänker nu "SIKTA" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitx Posted April 29, 2015 Report Share Posted April 29, 2015 Så du kan vi börja snacka om detta då, https://youtu.be/ShJn0Wvb0QE?t=2m28s inget ultimatum gav du! ARRE 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sikta Posted April 30, 2015 Author Report Share Posted April 30, 2015 det är löst via ts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitx Posted April 30, 2015 Report Share Posted April 30, 2015 Detta problemet är löst via Teamspeak / [OBEY]Vitx En admin kan låsa posten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts