Öberg Posted May 1, 2015 Report Share Posted May 1, 2015 Tjenare! Några i NLA och APD tog beslutet att göra ett litet event idag! Då vi kom på ett cowboy event. Detta eventet hölls utanför mushroom cave vid klockan 20:45. Skulle vilja ha lite åsikter om eventet ifall vi ska göra flera event som detta! Skriv gärna både negativt och positivt ! MVH Öberg/Aariz Isak Härdin 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Krüeger Posted May 1, 2015 Report Share Posted May 1, 2015 Superbra event, reglerna var enkla och tydliga, materialet med. Ser gärna en 2vs2 turnering med Revolver med! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dubrovka Posted May 1, 2015 Report Share Posted May 1, 2015 Det var ett väldigt bra event! 10/10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Krüeger Posted May 1, 2015 Report Share Posted May 1, 2015 Medic tog sig rätt långt faktiskt hehe Öberg 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isak Härdin Posted May 1, 2015 Report Share Posted May 1, 2015 Synd att Jag (Adar Ghanem) inte tog hem sketen ^^ Men WP Dimitri och Dubbie som 1clicka mig... <3 Dubrovka 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hitem Posted May 1, 2015 Report Share Posted May 1, 2015 Var där och tittade! spelade in lite i freecam men han inte vara där mer än 30min! roligt alla skötte sig och det var riktigt skoj! NorreN and Öberg 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
blueman Posted May 5, 2015 Report Share Posted May 5, 2015 Medic tog sig rätt långt faktiskt hehe Ok, Jag ska ge mig till känna http://www.badassoftheweek.com/doc.html VisionPie and Thomas Krüeger 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now