sikta Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 mitt in game namn är [Medic Traine] SikTa gärningsmannen namn är [T.F] Olsson datum är 2015-05-19 tid 17:51 det första är dåligt RP. sedan so combat loggar han. mera har jag inte att säga just nu. admin om vill bättre förklaring så hör av er. bevis V1RRE 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 Jag och Pettson lekte lite vid Jail, Sen "combatloggade" jag hade ju fest vettu det var tårta var tvungen att dra! Tårtan var jätte god btw! kungen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sikta Posted May 19, 2015 Author Report Share Posted May 19, 2015 men man får inte combatlogga och det vet du om Olsson. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 Klart jag vet om men vi skulle ju fira att jag blir 1 år äldre och det går före detta spelet! Just sayin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sikta Posted May 19, 2015 Author Report Share Posted May 19, 2015 men då kan du ju vänta tills jag har ressat dig och säga till mig.. att du ska gå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 Men nu vart det bråttom som sagt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sikta Posted May 19, 2015 Author Report Share Posted May 19, 2015 men det mig 5 sec att ressa dig och man kan vänta så du vet om det................... kommer låta admin sköta detta nu ........... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 Vad fan hade Cv-D tjänat på att döda 1 ny spawnad kille? Sen att äns du tar dig tiden att lägga en ban req på detta fattar jag inte Att det står Combatlogging wipeing gear blablabla händer ju hela tiden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 Vad fan hade Cv-D tjänat på att döda 1 ny spawnad kille? Sen att äns du tar dig tiden att lägga en ban req på detta fattar jag inte Att det står Combatlogging wipeing gear blablabla händer ju hela tiden? Läs nogare vad som händer som till & med står när du ligger död... " ALT F4 when laying dead will result in an automatic gear wipe & ban" Link to comment Share on other sites More sharing options...
sikta Posted May 20, 2015 Author Report Share Posted May 20, 2015 virre läs reglerna snälla du får inte skriva här ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Posted May 20, 2015 Report Share Posted May 20, 2015 Ban-Request (Semi accepted) S. Olsson have recieved a warning instead of a temporary suspension from the server. //Rasmus kungen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts