Jump to content
CvGaming

Ban Request


Toxiic
 Share

Recommended Posts

Name: *[Cv-D] [CSL] ToxiC*

Offender-Name: *[A.P.D] T. Kruger*

Date: 2015-07-08 - <Runt 20.00>

Reason: Man ser klart tydligt att han vdmar och visst om han inte visste att jag var där. Men då skriver en annan från APD till Dallas att dom såg mig före jag vart överkörd.


Och fick förklarat igår att ifall man ska ramma ifrit mot ifrit (hunter mot hunter) så måste man ha koll att ingen sitter bakom ifriten/huntern som kan komma till skada då man rammar, Detta är ju nästan samma sak utom att jag står i en buske man just och pass kan se igenom men då måste man väll vara vaksam ifall någon sitter i busken utan att bara ramma?

 

 


Här har ni video: 




Och här har ni bild på steam chatten: http://gyazo.com/58e539ea74c31753993ac9e553037d59


Tack för mig!
Link to comment
Share on other sites

Enough evidence, Will post a verdict tommorow when i´ve had the chance to talk to Kruger.

 

 

Locking thread

 

2015-07-09 *UPDATE*

 

Situationen som uppstår är ren o skär otur. Dom har inte den blekaste aning om att du sitter i busken och kör därför inte över dig med flit(kruger fick info cirka 1sekund innan han smäller in över dig vilket gör det omöjligt för han att förhindra). Dom ger dig sen möjligheten att ta till flykt så du kan springa och gömma dig.
 
Däremot så väljer du att inte spinga emot varken stenmurar eller "byn" som finns i närheten utav dig.  När du varit på fötterna ett tag så väljer dom sedan återigen att ta skott emot dig.
 
Jag kommer ta med mig frågan till admins hur/vad vi kan göra för att förhindra att situationer som denna uppstår, Förmodligen någonting i stil med att man får fly till närmaste "by" eller "objekt" och sen fortsätter fighten med tanke på att man förmodligen redan sitter i ett utsatt läge så ska man inte heller få en freepass och få en "uppgradering" av plats utan den ska då vara i jämförelse med den man hade.
 
Som jag även sa till dig i teamspeak så i fortsättningen så behöver jag längre klipp, det ska vara cirka 1min innan situationen uppstår, och cirka 1min efter situationen slutat
 
DENIED
Edited by Jonasp
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.