Bocken Posted July 9, 2015 Report Share Posted July 9, 2015 Andra posten är locked. Måste tyvärr meddela att jag då tar tillbaka min ursäkt om du/ni inte kan/vill mötas halvvägs Mvh Bocken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lancelot Posted July 9, 2015 Report Share Posted July 9, 2015 Du skrev faktiskt en hel del fula ord i chatten efter fler ta varningar utan någon alls anledning, om folk skulle bli så förbannad för varje raid, så hade denna tråd varit full med topics. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bocken Posted July 9, 2015 Author Report Share Posted July 9, 2015 jo ja vet de och ja vet också att jag gick för långt och är ledsen för det jag sa men jag vill försöka göra rätt för mig och be om ursäkt och att de inte kommer hände igen, men hoppas ni kan möta mig halvvägs. kan inte göra mycke mer än att be om ursäkt på forumet och lova att de inte kommer hända igen Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorreN Posted July 9, 2015 Report Share Posted July 9, 2015 Kontakta mig "NorreN" på teamspeak. IP ts.cvgaming.net så kan vi försöka lösa ut det här // NorreN Ark Admin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bocken Posted July 9, 2015 Author Report Share Posted July 9, 2015 poke poke funkar inte på dig på ts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bocken Posted July 9, 2015 Author Report Share Posted July 9, 2015 Tog bort din kommentar då den var väldigt onödig. // GW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts