Olsson Posted August 8, 2015 Report Share Posted August 8, 2015 Name: [Cv-D] [Capo] Dallas Offender-Name: [Swipe] S.Kauppinen Date: 2015-08-08 22:00 Reason: RDM Jag spawnade in i mitt hus och hörde ett par hemtts med swipe i utan för då tar jag på mig ett vapen och går ut när jag gått omkring där i en stund så skjuter någon emot mig utan att säga någonting men jag hittade aldrig personen sen så kommer Swipe S.Kauppinen i en Zamak då stannar han och jag frågar om det var dom som skött emot mig då svara han ja vi råkade sen tar han upp sin pistol och skjuter mig i huvudet-En admin får kontakt mig på teamspeak för video! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 9, 2015 Report Share Posted August 9, 2015 (edited) I have looked thru the evidence, and i would like to hear from S.Kauppinen to get your story why you shoot him blank in the face.. Anyways this will result in an 1 day RDM since this is your first ban. LOCKED Edited August 9, 2015 by Jonasp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts