Emin Posted October 10, 2015 Report Share Posted October 10, 2015 (edited) Name: *[U.F.L] Emin* Offender-Name: *[A.D.S] Pepperoni* Date: 2015/10/10 - <19:00> Reason: We was fighting with cops and he killed me. I was like a civillian and he said crossfire. He is bad player. He is doing rdm allways. He is coming to my room and trolling on the teamspeak. Watch video on 17:30 it is not crossfire. They killed me and my friend intentionall. Edited October 10, 2015 by Emin [A.V.F] Ninja, SharkieMR and G. Kasper 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serious Sam Posted October 11, 2015 Report Share Posted October 11, 2015 Jag dödade precis en snubbe i kba sen hade jag kos på kba cops så jag såg dig och trodde du skulle loota så jag döda dig, och så var det crossfire du springer med vapen framme minst 200 meter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emin Posted October 11, 2015 Author Report Share Posted October 11, 2015 Det betyder inte att du ska döda mig. Jag Skulle loota en item inte en man. I did not loot any player. If you are fighting with cops you can not kill me ! jag vet inte kanske du kan va 1000 meter lång men du kan inte döda mig. Jag har vapen på mig eftersom kämpade vi med polisen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serious Sam Posted October 11, 2015 Report Share Posted October 11, 2015 Jag hade figth med kba och polisen, och jag satt i det bruna tornet och en kba som hade in-engagat mig låg där du va Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emin Posted October 11, 2015 Author Report Share Posted October 11, 2015 Jag förstår ingenting. Om du vet du gjorde fel varför du säger inte "förlåt" ? Du kan säga detta. Om jag gjörde detta skulle jag säga förlåt för dig. Du säger crossfire och du gör mig arg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted October 11, 2015 Report Share Posted October 11, 2015 Vet att jag inte får skriva här men Pepperoni Du får inte döda han för han ska loota en snubbe du har dödat du får endast döda han om han lootar en i dit gang! Emin 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 19, 2015 Report Share Posted October 19, 2015 Player involved is perm banned, so problem solved. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts