dRAGONBORN Posted October 12, 2015 Report Share Posted October 12, 2015 (edited) Name: [K.B.A ] Dragonborn | 76561198165295418Date: 10/13 - 15 Reason: Jag dog av polis i pyrgos och skulle respawna men råkade missclicka och innan jag han respawna på nytt ställe han jag bli banad.Så skulle vilja se om det gick göra något åt det ? Tacksam för svar Edited October 12, 2015 by dRAGONBORN Glömde skriva nick och steam id + datum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 13, 2015 Report Share Posted October 13, 2015 Hej, du blev bannad då du dog i Pyrgos 3 gånger på ungefär ~16minuter.Så nej jag tänker inte lyfta din ban, Om det du säger var sanning så förstår jag inte varför du rörde dig till exakt samma ställe där du dog (om du nu missclickade, så respawnar man om direkt) så var inte fallet. Vänligen skicka mig en video på ett mess på forumet som stärker det du säger så ska jag överväga att lyfta den - tills dess så sitter den.Mvh Bobbi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts