Legacy™ Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 Hejsan Mamma och Pappa! Många av er har säkert sett på streaming sidan "Swefilm**" ( No Advertising :> ) och kanske andra streaming sidor där man kan se serier och filmer, och när man ser såna utan de rätta tools så kan man få upp en del jobbigt pop-ups. Bl.a min personliga favorit "Okej, dags att tjäna lite pengar". Ifall ni hört den lär ni uppskatta denna remix Youtube-länk https://www.youtube.com/watch?v=eoYaOf1zMBQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mextrape Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 Lol asså den reklamen är den värsta Den kommer upp hela f***ing tiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gazolin Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 Den låten är jävligt skööööön när man spelar och sitter i sin HEMTT Box och kör ner mot Cocaine Field Legacy™ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimmy#åkesson Posted November 12, 2014 Report Share Posted November 12, 2014 nice remix jag lysnar hel tiden när jag kännar pengar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now