Jump to content

Media Lounge / Entertainment

Post any media here for discussion.

867 topics in this forum

1. The big music thread 2

• 27 replies
    • 1382 views
  2. The big music thread

• 96 replies
    • 10047 views
    • 2 replies
    • 173 views
    • 7 replies
    • 306 views
  3. OMG FILM MOTAGE

• 3 replies
    • 169 views
    • 0 replies
    • 119 views
    • 7 replies
    • 205 views
  4. [K] Walter Montage 1

• 9 replies
    • 322 views
  5. Medic Montage

• 2 replies
    • 167 views
  6. Mvh Grabbligan

• 0 replies
    • 130 views
    • 1 reply
    • 157 views
  7. .

• 0 replies
    • 353 views
    • 0 replies
    • 532 views
    • 20 replies
    • 1157 views
  8. DISSTRACK TEASER

• 7 replies
    • 596 views
  9. Montage

• 1 reply
    • 332 views
  10. Montage? Hell yeah!

• 0 replies
    • 332 views
    • 3 replies
    • 394 views
  11. Kafarovskij Måntaje 19

• 2 replies
    • 296 views
    • 6 replies
    • 593 views
  12. Kafarov Montage 18

• 3 replies
    • 391 views
    • 5 replies
    • 462 views
    • 6 replies
    • 374 views
    • 2 replies
    • 299 views
    • 0 replies
    • 368 views
  • Topics

• Jo men precis, Tarun används bara för att strida med i dagsläget. Jag har aldrig sett någon farma med någon Heli bortsett från mohawk.
    • Jag förstår dig till 100%, detta är då min uppfattning om hur det sätt ut från mitt perspektiv. 
    • Ang. Tarun, gör den vettig till något annat än i fight om ni nu ska ta bort den. Helis är helt värdelöst i dagsläget, mohawk med 120 trunk och tarun 105 typ? Dessutom är tarun dyrare än mohawken? Alla priser och trunk på helikoptrar totalt, alla helis är sämst.
    • Tror det inte gynnar någon att ta bort Tarun och sedan ersätta den med Orcan. Både Orcan och Tarun är brutalt j**la bra, om något så ska den bara få användas enbart inom farming som Tempesten.

Sen det här med att Rebeller och Poliser bara sticker till Bandit för att strida emot varandra är inte sant, iallafall inte så jag har upplevt det som. Det är inte jätte lätt att bara ''stoppa'' bandit när 8st sitter placerade runt om på diverse olika ställen och håller snuskiga vinklar och väntar på oss att pusha, sedan när ni cappat så flyger ni iväg med Tarun såfort gearet är köpt. Inte den mest enklaste uppgiften att genomföra 😕
    • Tjena, jag har spelat på server ett tag nu och det finns en del tankar ang hur saker går till och vad som finns på servern. Nedan kommer jag lista några saker som jag skulle tycka om att se ändrade på servern. * FPS improvement - Okej, det är inte alltid dålig fps på servern men i många fall så är den inte så härlig. Devs sitter säkert ock kollar igenom detta just nu men om ni inte hittar problemet ta hjälp av andra för det är ett stort problem. * MK14/MK18 - Jag har ett förslag att man sätter MK14 i bandit men man kan ha kvar MK18 men kanske höjer priset på den aningen, då jag anser att 950k för en MK18 är för lite. Men att MK14 finns för samma pris eller lite mindre är vad MK18 kostar nu. * KOS i ganglands - Jag anser det ganska självklart att gänget som äger en gängby får KOS på alla som inträder deras "område" om man inte givit tecken på att man kommer och får godkännande. * Human trafficking - Gör slavar mera värt att köra, då alla som farmar med mohawk endast dras till guns. * Warzone - Okej, jag gillar er idé med CvCoins men asså helt ärligt så lönar dem sig knappt.  * Bandit District - Jag anser att den nya Bandit är bättre än den gamla med hästlängder, men grejen är den är att poliserna och rebellerna bara åker dit för att fighta mot varandra inte för att stoppa dem som köper sig en Taru/Hellcat full med gear. * Taru - Helt ärligt, ta bort Tarun helt den är alldeles för OP för att t.ex spotta med eller släppa av folk i strid med. * Flera skins till Fordon - t.ex nytt prowler skin för poliserna och detsamma för civs * Orca - Ta tillbaka Orca. Den är inte så OP som alla säger. * Fixa Drug Cartel - Likt det som redan finns på Asylum/Olympus. Om ditt gäng eller rebellerna har kontroll över Drug Cartel så får du en procentuell sats över droger som processas i form av gangfunds. Tror detta script finns att köpa, rätta mig om jag har fel.   Skriv andra förslag i kommentarerna så ska jag försöka svara till min egen förmåga. Mvh Lukas    

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.