Jump to content
CvGaming

Fail engage/RDM [SD] Abi Babi


hazzz
 Share

Recommended Posts

        Name: hazzz

        Offender-Name: [SD] Abi Babi

        Date: 2016-02-07 13.20

        Reason: Åkte förbi några snubbar utanför Kavala, vänder sedan om för o kolla vad som pågår, varpå [SD] engagar lite felaktigt sen skjuter ner mig efter någon sekund. 


filmbevis: https://vid.me/B4uA

Link to comment
Share on other sites

1, Well vi blev beskjutna av ett annat gäng kunde inte veta vem som är vem

2, Du laggar välldigt mycket och brusar som fan, Jag hörde abi babi bra innan händelsen och han laggade ingenting, när vi snackade med polisen.

3, jag erbjöd mig att refounda hans saker.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, [SD] Jesus said:

1, Well vi blev beskjutna av ett annat gäng kunde inte veta vem som är vem

2, Du laggar välldigt mycket och brusar som fan, Jag hörde abi babi bra innan händelsen och han laggade ingenting, när vi snackade med polisen.

3, jag erbjöd mig att refounda hans saker.

Som jag sa i TS, det är han som laggar du ser i början av videon att ingen laggar vid lastbilarna, bara din kompis som glider runt. Det är ingen delay överhuvudtaget när jag hoppar ur bilen, som det borde varit om det var jag som laggade.

Ni kunde tagit en obvious tagg då han står ~5 meter ifrån bilen.

Nu kommenterar vi inte här o låter admin bestämma istället.

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, [SD] Jesus said:

Det var ganska struligt för oss som sagt när dem andra inte hade någon clantag och ändå sköt som ett gäng imot oss. Och  någon av er laggade blev inte engagen hel. Du ville inte ta det vidare i ts och snacka om det och lösa det. 

If a ban request is made on the forum, this means you want the admins to decide what´s going to happen, we won´t allow players to compensate each other or mark the thread as "solved" if it is up on the Forums, we will decide, So don´t put up ban requests unless you want someone to get banned.

edit: NVM läste fel, trodde du skrev om jag ville lösa det nu.

Edited by hazzz
Läste fel
Link to comment
Share on other sites

[SD] Abi babi banned 3 days for rdm/lack of rp since you didn´t put in a video that shows the diffrence. (= that u made an correct engage, i can only judge from Hazz video)

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.