Stefan.Ö Posted February 7, 2016 Report Share Posted February 7, 2016 Request Information Name: [Cv-D] Stefan.Ö Offender-Name: Hazzz Date: 2016-02-07 ca 15.00 Reason: Lack of Rp. Första han säger är att jag fail ingagar och han ska lägga Ban rec sen börjar han springa runt i cirklar. Vpswede 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hejsan Posted February 7, 2016 Report Share Posted February 7, 2016 hahahahahahahahaha Kupa and hazzz 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hazzz Posted February 7, 2016 Report Share Posted February 7, 2016 I mitt perspektiv så låter det som "Cv-D upp med händerna så dör du" det var därför jag svarade så. https://vid.me/vfoK Barre 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hazzz Posted February 7, 2016 Report Share Posted February 7, 2016 Man ser även om man är uppmärksam att du trycker in din talk knapp efter du har sagt "Detta är" (alltså på din video.) Så ja, jag tycker detta är fail engage av dig. Joel 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 7, 2016 Report Share Posted February 7, 2016 Kan vara den dummaste ban requesten jag skådat på länge, "Upp med händerna så dör du" Jag kommer declinea denna och samtidigt lägga en 3 dagars ban på Stefan Ö, för FAIL RP + FAIL ENGAGE + RDM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts