Jump to content
CvGaming

[Ban appeal] FreshFrozen


freshfrozen2
 Share

Recommended Posts

Nej. detta var inte helt random.

Precis före fick du "14:31:31 : Player #24 FreshFrozen (xxxx) has been kicked by BattlEye: Script Restriction #7".

Tittar vi sedan i scriptfiltret så är det en "CreateAgent" vilket inte är tillåtet.

Link to comment
Share on other sites

Thats the second thing doug. but this specific ban is about executing commands that you shouldnt.

If you dont have a clue whats happening, perhaps you need a format C: and/or stop playing on weird servers and installing any thirdparty (fps boosts etc).

Link to comment
Share on other sites

so im banned for 7days or what? for my arma crashing and i strted it again and connected. or am i banned for ever?

You are banned permanently untill other information is stated (after investigations by other admins to collaborate the findings).

But minimum of 7 days for VDM.

Link to comment
Share on other sites

wtf så jag blir perma bannad för att mitt arma slutade svara när jag dog så då stängde jag ner det eftersom vad annars ska man göra.... och sen startar jag det och connectar. vad skulle jag ha gort i den situationen för att inte bli bannad?

1. Ja . anledningen till att du blev bannad är inte att klienten slutade svara utan att du blev kickad av battleye med scriptrestriction 7 (sedan orkade din dator inte det så det crashade).

2. Har du ingen aning vad som gör detta: formatera din dator eller rensa upp bland dina program/spel. det ligger saker och kör i bakgrunden (bakgrundsapplikation/memoryinjections). Posta sedan ett svar på denna post eller via PM när det är gjort.

3. Om du spelar allan så blir arg.

Link to comment
Share on other sites

vad är scriptrestriction 7?

För att citera det jag skrev ovanför: "Tittar vi sedan i scriptfiltret så är det en "CreateAgent" vilket inte är tillåtet"

Och har även noterat att du körde "ctrlDelete" ovanpå "CreateAgent".

Link to comment
Share on other sites

1. Ja . anledningen till att du blev bannad är inte att klienten slutade svara utan att du blev kickad av battleye med scriptrestriction 7 (sedan orkade din dator inte det så det crashade).

2. Har du ingen aning vad som gör detta: formatera din dator eller rensa upp bland dina program/spel. det ligger saker och kör i bakgrunden (bakgrundsapplikation/memoryinjections). Posta sedan ett svar på denna post eller via PM när det är gjort.

3. Om du spelar allan så blir arg.

Jag har totalt ominstalerat spelet och dessutom validerat filerna efteråt (http://gyazo.com/e4c6cbf400bef302b8541e76f8e08232) ller är det någåt annat jag ska göra? jag är inte så bra på datorer

Link to comment
Share on other sites

Jag har totalt ominstalerat spelet och dessutom validerat filerna efteråt (http://gyazo.com/e4c6cbf400bef302b8541e76f8e08232) ller är det någåt annat jag ska göra? jag är inte så bra på datorer

Ominstallera spelet hjälper inte då det aktivt körts ett kommando (antingen från dig eller från tredjeparts program). Formatera om C: om du inte vet vad som orsakar problemet.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.