Jump to content
CvGaming

[ban appeal] Creedy


Creedy
 Share

Recommended Posts

 

Name: irl-Kasper Ing-Creedy

 

Date:  2015-10-02

 

GUID: 76561198157519801

Reason:

Hej detta började med att jag var ny på arma 3 hade inte så många timmar och tänkte mig inte för så jag vid namn Creedy jag började med att jag joinade server och fick inge start pengar och tänkte vad är detta och sen träffade jag killen som nickar pepperoni och då tänkte vi att vi skulle dupa och eftersom Pepperoni hade spelat länge på cvgaming och hade mycket gear och då gav han mig pengar och till hus och lite extra och då vill jag som sakt ha gear och då dupade vi allt han hade i sitt hus och gav det till mig det var inte alla som visste om det men vi gjorde det ändå och efter ett tag så gick det inte så bra för Pepperoni han dog ofta och då ville han ha mera gear och då hjälpte jag han att dupa allt jag vill nu att ni skulle kunna ge mig en chans till så jag kan visa att jag aldrig mer ska dupa eller göra några andra regelbort.

MVH Creedy

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Legacy™ locked this topic
  • 4 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.