Riddaren Posted September 10, 2016 Report Share Posted September 10, 2016 (edited) Appeal Information Name: *Riddaren* (optional: guid) Date:2016-04-? - <Time it happened> kommer inte riktigt ihåg men nånstans där Reason: Hej det är ju jag som är riddaren även kallad [Swipe] riddaren Och som sagt Dupade jag gear med några vänner och några som jag träffade ingame, Jag kom ändå in rätt mycket innan jag dupade jag hade huså skit men iaf jag dupade allt möljigt testade en gång sen kunde jag inte sluta vart some en drog, men det slutade med kaos och alla vart bannade men nu har det gått ett tag och saknar verkligen commityn och skulle gärna komma tillbaka in på servern, Vet inte vad jag ska skriver mer än att jag var dum och ångrar det med hela mitt hjärta. tack för mig Hare mvh Riddaren EDIT: Blev bannad av afriel btw Edited September 10, 2016 by Riddaren Glömmde en sak Riddaren, Escobab and Z.s 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted September 10, 2016 Report Share Posted September 10, 2016 Du kan kontakta mig på teamspeak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts