Dimitri Posted October 1, 2016 Report Share Posted October 1, 2016 Har någon här ett klipp när jag landar inne på fed ? Tror jag spelade som Polis men jag landar på en fed dolm (eller hur det stavas) mitt under pågående rån och min helikopter glider ned och sprängs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted October 1, 2016 Report Share Posted October 1, 2016 Har den, från min pov från telos är jag helt säker på Isåfall laddar jag upp han på månda Dimitri 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Marshall Posted October 1, 2016 Report Share Posted October 1, 2016 1 hour ago, Dimitri said: Har någon här ett klipp när jag landar inne på fed ? Tror jag spelade som Polis men jag landar på en fed dolm (eller hur det stavas) mitt under pågående rån och min helikopter glider ned och sprängs Haha du tänker inte på ett av alla våra misslyckade fallskärmsförsök då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitri Posted October 1, 2016 Author Report Share Posted October 1, 2016 16 minutes ago, L.Marshall said: Haha du tänker inte på ett av alla våra misslyckade fallskärmsförsök då? haha nejnej! Vet att någon Polis fick med detta på ett klipp.. <- https://www.twitch.tv/r3dimitrirascalov/v/23979092 fallskärmsförsök Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitri Posted October 1, 2016 Author Report Share Posted October 1, 2016 1 hour ago, Kupa said: Har den, från min pov från telos är jag helt säker på Isåfall laddar jag upp han på månda Måste vara den :), ni satt i constructionbuilding i Telos Kupa 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now