Jump to content

General Discussion

Sign in to follow this  

The great place to talk about anything.

357 topics in this forum

• 49 replies
    • 1358 views
    • 7 replies
    • 529 views
    • 14 replies
    • 617 views
    • 46 replies
    • 1410 views
    • 21 replies
    • 500 views
  1. Förslag & Förbättringar

• 50 replies
    • 819 views
    • 53 replies
    • 1083 views
  2. 56

• 4 replies
    • 201 views
    • 13 replies
    • 288 views
    • 0 replies
    • 146 views
  3. Angånde hex

• 4 replies
    • 265 views
  4. Hej

• 1 reply
    • 195 views
  5. CvGaming.me

• 7 replies
    • 364 views
    • 4 replies
    • 165 views
    • 3 replies
    • 211 views
  6. Vad händer nu?

• 4 replies
    • 250 views
  7. Gamla Cv bilder

• 5 replies
    • 357 views
  8. L.Z !!!

• 1 reply
    • 280 views
    • 5 replies
    • 382 views
  9. hej

• 2 replies
    • 180 views
  10. Your backgrounds!

• 36 replies
    • 2859 views
    • 3 replies
    • 303 views
    • 28 replies
    • 1224 views
    • 25 replies
    • 717 views
  11. godnatt

• 8 replies
    • 422 views
Sign in to follow this  
  • Topics

• Att sänka rebeller för armory kan fungera men om ni är fler än dem när ni tar det så har ni övertaget vilket är därför de valt att ta 8 st då ett gäng kan max vara 8 online och väljer då oftast att ta Armory. Polisen har både FED och Bandit och sänka någon av dom känns också lite dåligt då de kommer bli mindre än gängen och att pusha med mindre folk när ett gäng tar FED/Bandit är svårare än vad man tror. Visst man hade kunnat sänka Armory, Fed och Bandit till 6st men isåfall tror jag att de hade ändrat till att max 6st från ett gäng får vara online samtidigt. Har snackat med Bachne om vart du köper på Bandit och den ska flyttas då den var felplacerad. Och att ta sig därifrån har aldrig varit svårt då alla bandits jag varit med på har jag nästan alltid kommit undan med en hatchback, båt eller vad som jag valt använda. Du kan välja att ta en lite tank helikopter med dig till bandit än en Hummingbird sen kanske välja att parkera dina bilar inne i Ghost Hotel och sen köra till vattnet för hoppa in i en båt?
    • Detta är ett uppdrag för mapeditors att lösa, anledningen att Kavala Market tömdes va pga att jag kände att det va dags för nått nytt där och alla andra ställen på kartan som rensades i förra patchen. 
    • Same for me and DropparN. Working fine, might be wrong file or not compressed. - Save it as a JPEG and name it "face". - Compress it by using compressjpeg.com - Add to your character folder. - Choose custom face ingame.   
    • both me and goliat has custom face so its something on your end.
    • Since you're getting a white face i'm assuming you've used an png image instead of a jpg one, Arma only supports jpg & paa. Or you've just tried changing it to jpg by adding '.jpg' at the end.