Morio Posted January 4, 2017 Report Share Posted January 4, 2017 Request Information Name: *Your in-game name* FI xXx_$hr3kL0v3r_xXx Offender-Name: *Offender's in-game name* V Öljelind Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 17-01-04 23:35 Which rule(s) were broken: Grabbarna avrättar mig för ingen anledning alls. Additional information: Jag blir engagad korrekt den här gången och gör som de säger. De säger att min polare ska komma hit eller så dör jag. Min kompis var i safezone och hade inget med saken att göra så jag sa att han var död. Jag forstätter att RPa lite med de. Det blir sen en väldigt lång tyst stund då ingen av oss säger något. Sedan så avrättar de mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted January 4, 2017 Report Share Posted January 4, 2017 Vafan är det här? Jag sa ju till dig klart och tydligt i Teamspeak att är det SAMMA spelare så kan du göra en men är det olika spelare så behöver det vara olika ban requests. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts