SpiZExeCute1 Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Hej SpiZExeCute igen Jag är som sagt bannad och Dreamhack rullar fram nu. Dreamhack börjar om 3 dagar. jag har köpt biljett till Dreamhack för dyra pengar och vill gärna ha så kul som möjligt där. därför undrar jag om jag just bara kan få en unbannad på Dreamhack tiden som kommer. asså att jag är unbannad torsdagen till söndagen dem dagarna Dreamhack håller på. Jag hoppas ni förstår mig och att jag vill ha kul så hörs vi //SpiZExeCute Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hano Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Så du vill bli unbannad i några dagar så att du kan trolla runt ännu mer? Jag tror faktiskt inte det kommer att hända. Maxwell, VisionPie and Ferm 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpiZExeCute1 Posted November 25, 2014 Author Report Share Posted November 25, 2014 Så du vill bli unbannad i några dagar så att du kan trolla runt ännu mer? Jag tror faktiskt inte det kommer att hända. Vadå trolla!? du kanske förstår varför jag vill bli bannad så himla mycket. jag försöker allt jag kan! och jag har lärt mig en läxa att inte hålla på med folk nu när jag blev permbannad.. iallafall inte på CVGaming. jag spelar på CVGaming för jag tycker det är den bästa svenska servern och då trollar jag inte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VisionPie Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 "du kanske förstår varför jag vill bli bannad så himla mycket." -SpiZExeCute1 2014-25/11 19:56 Maxwell 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cARPEN Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 "du kanske förstår varför jag vill bli bannad så himla mycket." -SpiZExeCute1 2014-25/11 19:56 "..jag försöker allt jag kan! " VisionPie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mextrape Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 så du vill vara bannad??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hitem Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 Nekar denna banappeal. Enbart för att du skall till Dreamhack legitimerar inte en anledning till att lyfta/tabort din Ban. Du har vart bannad vid flera tillfällen nu och du får sitta av ditt straff! Låser tråden. hitem 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts