Floppan Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Name: [A.T.F] FloppanOffender-Name: AntonDate: 2014-11-25Reason: He just randomly killed us at diamond mine. Proof: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vogelturken Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Haha! Sådär ska en rejäl RDM se ut! vilken lirare.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Floppan Posted November 26, 2014 Author Report Share Posted November 26, 2014 han sa att han var ny till Altis life och visste därför inte reglerna. Han frågade till och med efter vad RDM var. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chang Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Haha! Sådär ska en rejäl RDM se ut! vilken lirare.... Vem gav den killen ett vapen??? Tycker att det borde stå RDM reglerna när man köper ett vapen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vogelturken Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 han sa att han var ny till Altis life och visste därför inte reglerna. Han frågade till och med efter vad RDM var. Han har sig själv att skylla, man ska läsa reglerna innan man börja spela kan jag tycka och tror att många håller med mig. Man ska inte få lov att skylla på att man inte kan reglerna när det finns både på servern samt på hemsidan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Floppan Posted November 27, 2014 Author Report Share Posted November 27, 2014 Han har sig själv att skylla, man ska läsa reglerna innan man börja spela kan jag tycka och tror att många håller med mig. Man ska inte få lov att skylla på att man inte kan reglerna när det finns både på servern samt på hemsidan. Jo jag vet och han körde med en kompis... Han borde kanske ha sagt lite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wobban Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 I mina ögon är det klockren rdm. Instämmer med Vogelturken om att reglerna skall läsas innan man börjar spela. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hitem Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 This is an obv RDM. After some investigation i found which Anton it was and he now has 6 days ban for RDM/lack of roleplay. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts