Ahemed Posted October 29, 2017 Report Share Posted October 29, 2017 (edited) Name: [S.F] Ahemed Offender-Name: [Cv-D] Abdi Mohammed [Cv-D] Azia Bahar Date: 2017-29-10 Which rule(s) were broken: civilians executing http://plays.tv/video/59f65d3c6e7fd53d39/nice Edited October 30, 2017 by Ahemed Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted October 30, 2017 Report Share Posted October 30, 2017 Hej! Jag ser ingen avrättning i videon, ladda upp en ny längre video. Ta gärna med en stund innan "frågesporten" sätter igång. //Luckiiee Link to comment Share on other sites More sharing options...
JompeKanin Posted October 30, 2017 Report Share Posted October 30, 2017 (edited) Anledningen varför vi behövde avrätta han var för att: från början skulle vi engaga han, ta hans pengar och dra. men när man tryckte på rob person så stog det att han inte hade några pengar. men ändå kunde han skicka över 80 tusen på något sätt. så därför behövde vi avrätta han för att få pengarna. + att han inte respawnade innan restart på hans grejer han hade på sig dupades. Men om han hade svarat rätt hade han fått gå Edited October 30, 2017 by JompeKanin glömde lite Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted October 30, 2017 Report Share Posted October 30, 2017 Hej igen, med tanke på vad @JompeKanin skriver så förstår jag att Cv-D sköt Ahemed där videon tar slut. Jag kommer ge Cv-D Abdi och Cv-D Azia en Varning. Kom ihåg den här regeln: §.2 Random Deathmatch "Killing anyone without a RP cause is against the rules." Att fråga någon en omöjlig fråga och ge denne 5 sekunder att svara för att avrätta honom vid fel svar är INTE ok. Gör inte om det! //Luckiiee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts