RoyalMeme Posted November 5, 2017 Report Share Posted November 5, 2017 Appeal Information Name: Royel 76561198013823614 Date: under sommaren 2017 Reason: Jag buglootade ett hus med min polare som jag nu ångrar för att jag funderar på att börja lira arma igen och vill börja lira lite mer seriöst än vad ja gjorde då, och vill ja allmänt vara seriös nu. Kommer inte hålla på att lalla som man gjorde förut. Och det kommer självklart inte hända igen! mvh/Royel Quincy 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Öberg Posted November 7, 2017 Report Share Posted November 7, 2017 Hej, jag skulle vilja att du kontaktar mig på teamspeak under dagen så kan vi prata vidare där! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoyalMeme Posted November 7, 2017 Author Report Share Posted November 7, 2017 5 hours ago, Öberg said: Hej, jag skulle vilja att du kontaktar mig på teamspeak under dagen så kan vi prata vidare där! Är tyvärr bannad! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Öberg Posted November 7, 2017 Report Share Posted November 7, 2017 Skriv ett privat meddelande till mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Öberg Posted November 11, 2017 Report Share Posted November 11, 2017 Accepted Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts