Sjörövaren Posted January 1, 2019 Report Share Posted January 1, 2019 (edited) Name: [RPG] Skurk Offender-Name: [L.N] Sylvéster Date: 2019-01-01 20:40 Which rule(s) were broken: Fail engage Additional information: we were in a fight with the police and he randomly runs up and shoot me in the cargo tower. Also we killed him 10 minutes before this incident (also showed in the video). He then go back almost to the same place and shoot me (police checkpoint 2-3 km away from gang hideout). Proof : https://plays.tv/video/5c2bc52e3c4d7cf813/rdm-av-sylvester Edited January 1, 2019 by Sjörövaren Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoyalMeme Posted January 1, 2019 Report Share Posted January 1, 2019 Jag vart ressad av Nilsson ? gick och köpte en rook sen letade jag efter folk att engagea jag ser er i checkpoint jag åker tillbaka runt muren engagear inte ens dig du är långt iväg. Jag engagear dingoberra över muren. Han reagerar och springer mot mig jag tar min bil och åker mot ett cargo sen märker jag inte att du sitter där, så jag taggar dig märker att du är rpg och skjuter dig ?, Jag vill gärna ha Dingoberras video för att det var han jag Engagea inte dig. Det är som att du engagear min gäng polare 700 m ifrån sen kommer du till mig och skjuter mig. och jag fixar video på att du bara sköt mig och lägger en ban req? Tycker det är Dingoberra som borde lägga denna ban req för det var han jag Engagea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoyalMeme Posted January 1, 2019 Report Share Posted January 1, 2019 Ni säger ju till och med i videon vilken råtta är det som skriker ? ja lyssna så hör du min engage nästa gång... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjörövaren Posted January 1, 2019 Author Report Share Posted January 1, 2019 Skicka en video när du engagar oss, vi har inte hört något. I min video ser du att ingen av oss reagerar. Skicka bevis på att du engagar oss! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjörövaren Posted January 1, 2019 Author Report Share Posted January 1, 2019 Det är en massa bilar igång, hur lätt är det att höra en engage då? Som sagt, ingen av oss i videon reagerar, det enda vi vet är att du kör omkring med en bil och som helt random springer upp i mitt torn och dödar mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoyalMeme Posted January 1, 2019 Report Share Posted January 1, 2019 Har dingoberra en video från hans perspektiv det är ju ändå han jag engagear och det är han som undrar vilken '' råtta '' Det är som skriker på honom bakom muren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjörövaren Posted January 1, 2019 Author Report Share Posted January 1, 2019 Skicka vilken tid i videon han skriker ''råtta''. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted January 4, 2019 Report Share Posted January 4, 2019 @Sjörövaren 11:43 Där säger han vem är de som skriker. Huruvida han använder ordet råtta är dock irrelevant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted January 4, 2019 Report Share Posted January 4, 2019 @Sjörövaren Jag vill ha video från dingoberras perspektiv, @RoyalMeme gärna av dig med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted January 6, 2019 Report Share Posted January 6, 2019 Vill ha video innan 18 ikväll annars nekas denna Ban req. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harrisson Posted January 6, 2019 Report Share Posted January 6, 2019 Eftersom vi inte fått in någon mer video på situationen så låser vi tråden och nekar bannen. Declined/A. Harrisson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts