S. Kauppinen Posted January 2, 2019 Report Share Posted January 2, 2019 Name: Kauppinen Date: 2019-1-01 Reason: Så här va det då vart la 3 årsen nu kommer ihåg jag hade en dispute med någon Emin kanske vet inte vad som orsakade eller vad det va som hände och fick mig o vräcka ur något så dumt sa heil hitler på ett skämt sätt asså ingen SERIÖST utan på skämt som man säger ibland! Iallafall Emin tog illa upp och jag blev bannad! Eftersom jag inte nu verken stödjer hitler eller något annat sånt så tycker jag det va lite övereagerat men admins bestämmer och lovar att det kommer alldrig upprepas! Saknar er gubbs vart länge sedan nu </3 Mvh kauppinen Lennart Bladh and Kupa 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted January 2, 2019 Report Share Posted January 2, 2019 Ban removedThe GUID/IP a97e57460eefba5b02201fed5aae48f9 has been unbanned. Please note that it may take up to 30 seconds for this unban to take effect. APPROVED.. Enjoy, and behave! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts