wexepp Posted January 20, 2019 Report Share Posted January 20, 2019 Tjo, vart inne och spelade CVG för något år sen, vart inne med ett gäng där någon idiot dupade pengar, hade ingen aning om att han dupade pengar och hela gänget fick ban tack vare han. Undrar därför om nu när servern är uppe igen om man kan få unban då det känns sletet att ha blivit perm bannad tack vare någon annan, Mvh Wexepp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wexepp Posted January 20, 2019 Author Report Share Posted January 20, 2019 Appeal Information Name: Wexepp Date: 2018-MM-DD - <Tidig 2018/sen 2017 inte säker> Reason: Vart inne med ett gäng där någon idiot dupade pengar, hade ingen aning om att han dupade pengar och hela gänget fick ban tack vare han. Undrar därför om nu när servern är uppe igen om man kan få unban då det känns sletet att ha blivit perm bannad tack vare någon annan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Öberg Posted January 21, 2019 Report Share Posted January 21, 2019 Jag behöver ha ditt steamid för att kunna hjälpa dig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wexepp Posted January 21, 2019 Author Report Share Posted January 21, 2019 12 minutes ago, Öberg said: Jag behöver ha ditt steamid för att kunna hjälpa dig. Https://steamcommunity.com/wexepp 76561198262822697 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Öberg Posted January 21, 2019 Report Share Posted January 21, 2019 Gött! Jag ska snacka med killen som bannade dig så hör jag av mig under dagen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Öberg Posted January 21, 2019 Report Share Posted January 21, 2019 Sådär! Jag har snackat med killen som la bannen har vi har kommit överens om att unbanna dig! Välkommen tillbaka, se till att läsa och följa reglerna! Accepted! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts