Jump to content
CvGaming

Robbing and killing medic


Oddjob
 Share

Recommended Posts

Name: [Medic chief] Oddjob

Offender-Name: Michael Corleone

Date: 2015-01-03

Reason: Jag fick EMS om att en katt snubbe hade dött vid kavala checkpoint så jag åker dit.
När jag kommer till platsen börjar jag reviva han. 
Då skriker två personer sluta reviva han och upp med händerna. Varav denna person Rånar mig. Sen säger jag till han att det är mot server regler att råna en medic. Då säger han något i stil med att det är det inte alls. Två sec senare skjuter han mig till döden.

Där bröt han mot två server regler. Om inte tre.

Första är:
You are not allowed to rob a medic.

Detta står i Server regler om Robbing. 

Andra är:

  • Voice over in direct chat MUST be in english during a robbery.
    Detta står med under robbery. Vilket han inte heller gjorde. Det var på svenska. 
     

Tredje är:
 When you're about to rob someone, you have to give the victim a choice (If the victim fails to comply only then is lethal action allowed)
Jag tog upp mina händer som han sa. Fick dock inget val. Sen dödade han mig utan att ge mig något val om något alls. 

 

Min slutsats han bröt mot 3 av robbing server reglerna.
Jag försöker bara göra mitt jobb som medic och hjälpa folk. Detta är väldigt svårt när sånt här händer.

Jag kan tyvärr inte spela in har AMD grafik kort och OBS gör att spelet crashar när jag startar det.

Här är bilderna jag kunde ta. 
http://imgur.com/1CDaAae,cDR7TVW

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.