Dubrovka Posted January 14, 2015 Report Share Posted January 14, 2015 Name: Vladimir Dubrovka Offender-Name: [P.Y] Stålmannen ev. [P.Y] Húndo Date: 2014-01-14 (~16:20) Reason: Jag och Rawfish stod utanför Market när hans spel krashed så att jag tog hans bil så länge för att ingen skulle sno den sedan parkerade jag vid garaget när Stålmannen och hans kompis kom och snodde Rawfishs Truck Boxer. När jag skulle ta ut min truck boxer så försökte Húndo att sno min truck box. Video: http://plays.tv/video/54b68fa28a2c54720c (dock ser man inte riktigt när Húndo försöker hoppa in i bilen men har det med på film) Samtidigt som jag satt och uploadade denna video så sköt de på Rawfish utan rp reason vid copper mining (Han var video på det) Dubrovka 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eurozze Posted January 18, 2015 Report Share Posted January 18, 2015 Det är inte tillåtet att sno fordon ur en safezone men man ser bara Stålmannen i videon så det blir bara han som får ett straff. Jag kommer därför att Acceptera denna ban request och ge [P.Y] Stålmannen en 1 day ban for stealing in a safezone. ACCEPTED Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts