Jump to content
CvGaming

Ban Request


ARRE
 Share

Recommended Posts

Name: [T.U] Arre. H
Offender-Name: (=7Cav=CPL.Lucander.P     (hoppas jag stavade hans namn rätt)        
Date: 2015-02-02 - <12:30>

Reason: VDM 
Jag bad honom att ta upp händerna vid Diamond mine men han lyssnade inte och han hoppade in i sin lastbil och körde iväg. Jag förföljer honom i min mohawk och landar 50 meter framför honom på sidan av vägen. Han svänger in mot mig på gräset jag hinner springa undan och han kör in i min mohawk så att den sprängs, vi båda dog. Han skriver på side ''HeHe'' 

(Videobevis finns och den är privat, en admin kan skriva till mig på forumet eller på TS så länkan jag YouTube sidan, Den får absolut inte skickas in här efter att ni har tittat på den, Den ska vara privat som sagt)

Link to comment
Share on other sites

=7cav= was an old gang here and had one old admin called Carlsson.

Im not sure why this guy shows up acting like this.

 

But after examining the case closer its a clear case of trolling/lack of roleplay/vdm and i will give him 5 days in total.
 

Remember to put the offenders name in the topic so we can easly search for ban history.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.