Jump to content
CvGaming

banrequest T.U


Alvaréz
 Share

Recommended Posts

  Name: [L.Z] Marcus Alvarez

           Offender-Name: [T.U] Arre. H

           Date: 2015-02-11 

           Reason: Min gang polare blir rånad vid diamond trader, så vi bestämmer oss för att rycka in, de hade 1 nere på backen och den andra uppe i en helikopter, det slutar med att 1 i mitt gang blir dödad och 1 i deras, vi började då skjuta på helikoptern som flyger iväg mot Pyrgos. Min kompanjon säger att han åker mot Pyrgos så vi åker efter och kollar var han tar vägen. Vi upptäcker då att han springer nedanför oss i Pyrgos cirka 2 minuter efter skottfighten, det är väl ändå att rymma in i safezone?



Link to comment
Share on other sites

Asså seriöst viken onödig ban request. Ingen av er var ju efter mig? ni kom dit sen och letade efter mig. Jag åkte in till pyrgos eftersom där finns närmaste garaget. Skulle hämta en bil och åka tillbaka till Diamond trader. Inte mitt fel att den ligger inne i SafeZone, Hade ni varit efter mig och jag hade sett det vilket ni inte gjorde (jag kollade bakåt hela tiden och såg er landa och lämnade era hellis för att loota) även eran video visar det? Då hade jag inte åkt in dit till ''safezone''  Min mening var absolut inte att använda Safezone som skydd mot er det var som sagt för att jag skulle hämta en bil. 

Link to comment
Share on other sites

Hello.

Ill take this in English.

 

Just by simply spotting someone in safezone dosent mean they have fleed there (after a firefight).

There is no view of your companion hunting him and i cant hear you calling out any pursuits on the video. But if you where, you should have spent some time there to make sure he is actually staying/hiding in the safezone. If he refuse to leave the area or simply store his vehicles and stay there. its a fleeing to safezone. He even replies to you that he is picking a car up, thats not a definite proof of escaping.

 

So judging from the evidence supplied and unless you have a video from the pursuit itself, this ban is declined.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.